Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نمایندگان علایق و سلیقه‌های شخصی را باید کنار بگذارند و به مسائل کلان استان، تورم، بیکاری، عدم رونق مطلوب کسب و کار و کارخانه‌های تعطیل شده توجه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت تقوا اظهار داشت: امام زین العابدین (ع) می‌فرماید عملی که رنگ تقوا  داشته باشد ناچیز نیست و بسیار ارزشمند است چون خداوند عملی را که رنگ تقوا داشته باشد را می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وضعیت  قرمز کرونا در کشور و به تبع آن استان لرستان افزود: متاسفانه روزانه شاهد از دست دادن  عزیزانی می‌شویم که برای ما اندوه بار است در همین راستا باید تلاش کنیم با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات غیر ضروری تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا کاهش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: هر هفته شاهد رویدادهایی هستیم که عبرت آموز است و با دو دسته از انسان‌ها روبرو هستیم دسته‌هایی که پرچم دار حق بودند و دسته دوم انسان‌های پست و رذلی هستند که در جهت تثبیت باطل تلاش می‌کنند، در هفته آینده سالگرد ارتحال شخصیت‌های بزرگی همچون آیت الله مرعشی نجفی، شیخ طوسی, علامه حلی و ناپدید شدن امام موسی صدر  را  به عنوان پرچمداران شرافت و کرامت را داریم.

کارخانه‌های تعطیل لرستان چهره اقتصادی استان را مخدوش کرده‌اندپای دلالان در بحران صنعت سیمان در میان است/بازرسی مستمر بر موجودی دو کارخانه سیمان استان کرمانشاهتعطیلی هشت ساله تنها کارخانه آرد چابهار/ گندم دروازه ملل در دیگر شهرستان‌ها فرآوری می‌شود!

وی بیان کرد: حزب اللهی که امروز آمریکا و انگلیس را به زانو درآورده است حاصل پایه گذاری شخصی به نام امام موسی صدر است.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: هشتم  شهریور ماه منافقان کور دل شهیدان رجایی و باهنر دو خدمتگزار به نظام جمهوری اسلامی را با انفجار نخست وزیری شهید کردند و همچنین  تخریب حرمین عسگرین در شهریور ماه سال 84 توسط  همین افکار به نام داعش اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد:  اگرچه  شهیدان رجایی و باهنر تنها 2 ماه در  مسند خدمتگذاری ریاست جمهوری و نخست وزیری بودند و به وسیله منافقان به شهادت رسیدند ولی در همین مدت کوتاه و از  همان آغاز فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود به دنبال حاکمیت  برخاسته از ارزش‌های نبوی و علوی بودند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و با هنر با برقراری عدالت اجتماعی خود را وقف خدمت به مردم  کردند، مردمی زندگی کردند و امتیازات شخصی و خانوادگی را از خودشان دور کردند به گونه‌ای که زندگی آنها قبل و بعد از مسئولیت تغییر نکرد. 

وی اظهار داشت: کسانی  که در جایگاه خدمتگزاری برای مردم هستند لازم است رفتار و کردار شهیدان رجایی و باهنر را مطالعه و بررسی  کنند و خود را ملزم کنند که عملشان به گونه ای باشد که سبب خشنودی  خداوند تبارک تعالی و رضایت  مردم شوند و اینگونه نباشد که مردم برای  پایان خدمتشان روز شماری کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شروع به کار رسمی دولت سیزدهم افزود: دولت سیزدهم روز   چهارشنبه با گرفتن رای اعتماد 18 وزیر از مجلس شورای اسلامی  کار خود را به صورت جهادی، قوت و قدرت آغاز کرده است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: پیش از دولت سیزدهم، چهار رئیس جمهور دیگر بر سر کار آمده‌اند و مقام معظم رهبری از هرکدام مطالباتی داشته‌اند، رهبر انقلاب از اولین رئیس جمهور پس از جنگ تحمیلی  بر روی کار آمد انقلابیگری و عدالت محوری را درخواست کردند، از دومین رئیس جمهور بر استقرار عدالت اجتماعی تاکید کردند، از سومین رئیس جمهور پرهیز و دوری از شتابزرگی و دوری از حاشیه سازی را خواستند که متاسفانه به این آسیب مبتلا شد و از چهارمین  رئیس جمهور بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی را خواستار شدند.

وی بیان کرد:  مقام معظم رهبری از آیت الله رئیسی به عنوان پنجمین رئیس جمهور انقلابیگری و مردم داری به معنای  تمسک به ارزش‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی، حضور مردم در حل مسائل اساسی کشور، انگیزه مبارزه با فساد و مفسد، برنامه محوری در  اقتصاد و ارتباط با نخبگان  را خواستار شدند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با بررسی و مطالعه  اقدامات چهار رئیس جمهور گذشته به این نتیجه می‌رسیم که بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری  بر زمین مانده است در همین راستا دولت سیزدهم در آزمون بزرگی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت جدید به طور معمول تغییرات در سطوح و لایه‌های بالا و پایین در دولت‌ها رخ می‌دهد که هرگاه این تغییرات و جابجایی‌ها در راستای تبدیل به احسنت و روی کار آمدن افراد داناتر و متخصص تر باشد رشد و توسعه  فرهنگی و اجتماعی برای استان در بردارد که نفع آن به مردم استان می‌رسد. 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: چنانچه در سطوح کلی و کلان برنامه‌های تحول زا و انتصاباتی که بتواند  ایجاد تحول کند رخ بدهد ولی در استان لرستان  این چنین اتفاقاتی رخ ندهد به دنبال خود عقب ماندگی را خواهد داشت، به عنوان نمونه در دولت  گذشته لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تعیین شد ولی  آثاری از این پایلوت شدن استان در اقتصاد مقاومتی را در زندگی مردم مشاهده نکردیم که همین امر نشان می‌دهد یک جای کار ایراد دارد. 

وی اظهار داشت: بدیهی  است در این تغییر و جابجایی‌ها چنانچه تمرکز بر تعهد، تخصص، دانش، تجربه، توانایی، جهادی و انقلابی عمل کردن، پاکدستی، فساد ستیزی و کار با برنامه باشد به طور یقین قطار توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان در مسیر خودش رو به جلو حرکت می‌کند ولی اگر اینگونه نباشد و همچنان روابط بر ضوابط حاکم و سهم خواهی‌ها ادامه داشته باشد  دولت، ملت، انقلاب و استان متضرر می‌شوند.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با اشاره به اهمیت مطالبه گری از طرف مردم گفت: خوشبختانه روحیه مطالبه‌گری در میان جوانان  مومن، انقلابی، معنویت گرا وپای کار در استان لرستان شکل گرفته است اما مطالبه‌گری و عدالت خواهی باید بر پایه اصول و رعایت اخلاق، به دور از پرخاشگری و تلخ زبانی باشد که بتواند رنج و رنگ عدم توسعه را در استان پاک کند. 

وی تصریح کرد: نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی علایق و سلیقه‌های شخصی را باید کنار بگذارند و به مسائل کلان استان توجه کنند و همچنین به تورم، بیکاری و عدم رونق مطلوب کسب و کار، آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی‌،کارخانه‌های تعطیل شده و ده‌ها مشکل دیگر توجه کنند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر کسانی  در استان بخواهند در هر سمتی که باشند به تبعیض‌های ناروا، جذب نیرو بدون ضابطه و حاکم کردن روابط بر ضوابط به طور جدی از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم خاطر نشان کرد: خوشبختانه خط قرمز رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور مبارزه با فساد و مفسد، مبارزه با روابط به جای ضوابط است.

وی اظهار داشت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید به گونه‌ای عمل کنند که شاهد اختلاف نظر فراوان در آراء و نظرات آنها نباشیم چرا که این امر  چهره خوبی از استان در مرکز به نمایش نمی‌گذارد و باید توجه کنند در این روزهای حساس وظیفه مهمی بر دوش آنها گذاشته شده که سرنوشت استان را  تا سال‌های سال رقم خواهد زد. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به سوگندی که یاد کرده‌اند باید در تغییرات و جابجایی‌های پیش رو تنها به دنبال سربلندی  و سر افرازی اسلام و محرومیت‌زدایی از چهره استان باشند.

انتهای پیام/ 645/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان مجلس شورای اسلامی شهیدان رجایی استان لرستان دولت سیزدهم رئیس جمهور توجه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: همه باید در حرکت قطار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران سهیم باشیم، نمی‌شود خود را کنار بکشیم و بگوییم به من ربطی ندارد. مگر می‌شود حکومت دین اسلام، به ما ربطی نداشته باشد؟

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران منافع دنیوی دشمنان را به خطر انداخته و دست آنها را قطع کرده است، بنابراین آنها اخلال‌هایی در مسیر حرکت انقلاب ایجاد و فشارهایی را وارد می‌کنند. چون مستضعفان عالم هویت پیدا کرده و در مقابل ظلم مستکبران می‌ایستند، آمریکا از این روحیه دردش آمده است.

امام جمعه ماهدشت مطرح کرد: استقامت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و مردم قهرمان و شگفتی ساز موجب شده این هدف و آرمان توسعه یابد و فراگیر شود. اکنون بخشی از آن را در کف دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مشاهده می‌کنید. جوانان و نوجوانان باید در خود احساس غرور کنند تا منجر به افزایش انگیزه آنها شود.

حجت الاسلام رادمرد این امر را مستلزم اقدام و تبیین مسؤولان دانست و گفت: آقای مسؤولی که با کم کاری، ندانم کاری و ترس خود این حس غرور را می شکنی در پیشگاه این مردم و خدا چه پاسخی خواهی داشت؟ آقای مسؤولی که پشت میزت نشسته‌ای و اقدام انقلابی نمی‌کنی و فقط حرف انقلابی م یزنی کجای این حرکت عظیم مردم ایستاده‌ای؟

وی ادامه داد: آقای مسؤولی که وقتی امام جمعه صحبت از حرام شرعی و سیاسی می‌کند، نسبت به کشف حجاب با ترس کنجی خزیده ای و منتظر هستی ببینی شرایط چه خواهد شد، بعد موضع بگیری یا اقدام کنی، چه پاسخی در محضر خدای متعال و امام و شهدا داری؟

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: همه اینها نباید ما را از حرکت جانانه در مسیر انقلاب ناامید کند. درست است که باید با چنین مسؤولی اگر هست برخورد یا وی برکنار شود اما من نباید دست از حرکت در مسیر اسلام و انقلاب بردارم. این افراد نباید موجب شوند من خودم را از صحنه‌هایی که انقلاب نیاز دارد کنار بکشم.

حجت الاسلام رادمرد عنوان کرد: مالکیت اردوگاه الزهرا (س) آموزش و پرورش باید به صورت کامل به استان البرز بازگردد نه اینکه دو ساله تحویل گرفته شود. به آقای دادستان عرض می‌کنم که جواب خشک کردن درختان این اردوگاه که بر اثر اهمال و ترک فعل مسؤولان آموزش و پرورش تهران بوده را چه کسی می‌دهد؟

وی با اشاره به اینکه در خصوص تضییع بیت المال چه کسی پاسخگوست؟ گفت: انتظار می‌رود استاندار و نمایندگان مجلس به موضوع ورود کنند و آبفا برای امور مربوط به چاه آب پای کار بیاید. چرا کم کاری شده که اکنون شاهد خشک شدن درختان هستیم؟ توقع ما پیگیری جدی موضوع است.

امام جمعه ماهدشت بیان کرد: هفته آینده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و دقت مردم و مسؤولان در این زمینه بسیار مورد تاکید است تا با توجه به ملاک‌هایی که برای انتخاب اصلح وجود دارد، کار به سرانجام و نتیجه برسد و همه مردم از تشکیل یک مجلس قوی منتفع شوند.

کد خبر 6095740

دیگر خبرها

  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند