Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد، گفت: همه می‌دانیم که مشکلات متعدد است و معضلات اقتصادی و معیشتی نیاز به اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه "پیام جمعه" که به دلیل تعطیلی کرونایی نمازجمعه از شبکه استانی سهند پخش می‌شد، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد، اظهار داشت: همه می‌دانیم که مشکلات متعدد است و معضلات اقتصادی و معیشتی نیاز به اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد، تصریح کرد: دولت و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشند تا چند صدایی از کابینه به بیرون منتقل نشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ابراز داشت: این دولت در تمام سطوح از بالا تا پایین باید نماد مسئولیت‌پذیری و نقدپذیری و سعه‌صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد.

امام‌جمعه موقت سمنان: وضعیت امروز افغانستان نتیجه اعتماد به آمریکاستامام جمعه قزوین: مدیران سفارشی و باندباز باید کنار گذاشته شوندامام جمعه زنجان: افراد کابینه دولت سیزدهم اهل تغییر و تحول هستند

وی بر شفافیت و صداقت مدیران دولت جدید تاکید کرد و گفت: معتقدم پاسخگویی، در دسترس بودن، گفت‌وگوی رودرو با مردم، درمیان گذاشتن کامیابی‌ها و ناکامی‌ها بامردم، اقناع افکار عمومی را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تبریز در ادامه، مسائل کشور همسایه، افغانستان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است این‌که نباید افغانستان گرفتار جنگ داخلی شود و گفتگوهای بین‌الافغانی تداوم یافته و منجر به‌ حکومت فراگیر با عدم دخالت آمریکا شود. این سیاستی است که نهادهای مختلف ایرانی در ارتباط با موضوع افغانستان از چند مسیر پیگیری می‌کنند.

وی هفته دولت را هفته سپاس و قدردانی از دولت مردانی دانست که در راه خدمت به مردم گام برمی‌دارند، افزود: رجایی و باهنر، دو نام آشنا و دو وجود با برکت و دو انسان مکتبی ـ انقلابی بود که تا ابد در یاد امت اسلامی زنده و جاویدانند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در بخش دیگری از سخنان خود، بی توجهی و یا کم توجهی نسبت به سنت‌های دینی را یکی از آسیب‌های زندگی مدرن عنوان کرد و ابراز داشت: خانواده‌های محترم و مسئولین فرهنگی جامعه نباید از آن غافل باشند.

وی با اشاره به اینکه اصیل‌ترین نهاد اجتماعی و موثرترین عنصر تربیتی در شکل گیری شخصیت فکری و اخلاقی انسان، نهاد خانواده است، تصریح کرد: اثرات بی توجهی به جایگاه خانواده در تربیت فکری و اخلاقی انسان با هیچ جایگزین دیگری قابل جبران نخواهد بود.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه در سبک زندگی عاشورایی، توجه به مقوله ازدواج مسأله ای زیر بنایی است، خاطر نشان کرد: در هر خانواده‌ای و با هر پدر و مادری نمی‌توان بسترهای لازم برای تربیت فرزندان عاشورایی را فراهم کرد.

انتهای پیام/111/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت سیزدهم باید دولت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی گفت: خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

17 اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم