Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده‎سازی تیم ملی فوتبال امارات با اعلام اسامی ۲۷ بازیکن و در پایان هفته دوم رقابت‎های لیگ این کشور آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام کادر فنی تیم ملی امارات در پایان بازی‌های دو هفته ابتدایی لیگ این کشور تمرینات تیم ملی به منظور حضور در مرحله نهایی دور انتخابی جام جهانی از عصر امروز در دبی آغاز می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات که تعدادی از شاگردانش از جمله فابیو دلیمای برزیلی را به دلیل مصدومیت در اردوی آماده‌سازی صربستان در اختیار نداشت پس از بازی‎های هفته دوم لیگ این کشور اسامی 27 بازیکن نهایی مورد نظر کادر فنی را اعلام کرده که در این بین نام دو ستاره برزیلی و یک بازیکن آرژانتینی هم دیده می‎شود.

علی خصیف، فهد الظنحانی، عادل الحسنی، محمد الشامسی، بندر الاحبابی، شاهین عبدالرحمن، ولید عباس، محمود خمیس، محمد برغش، خلیفه الحمادی، حسن المحرمی، حسن صالح، محمد العطاس، ماجد حسن، علی سالمین، عبدالله رمضان، احمد برمان، عبدالله حمد، فابیو دلیما (برزیلی)، خلفان مبارک، خلیل الحمادی، محمد جمعه، طحنون الزعابی، کایو کانیدو(برزیلی)، زاید العامری، علی مبخوت و سباستین تیگالی (آرژانتینی) 27 بازیکن فهرست نهایی تیم ملی امارات برای دو دیدار مقابل لبنان و سوریه هستند.

اماراتی‎ها در هفته نخست رقابت‎ها 11 شهریور در ورزشگاه زعبیل شهر دبی میزبان لبنان خواهند بود و 16 شهریور در دومین مسابقه در شهر امان پایتخت اردن به مصاف سوریه می‏‌روند.

آخرین اردوی امارات پیش از مرحله مقدماتی جام جهانی

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی امارات تیم ملی امارات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان