Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، امیر جعفری بعد از کسب مدال نقره در وزنه برداری پارالمپیک توکیو گفت: خیلی خوشحالم که با این مدال کاروان ایران وارد جدول مدال های پارالمپیک شد. خیلی دوست داشتم این مدال طلا باشد و تلاشم را هم کردم. امیدوارم مردم کشورم این مدال را از من بپذیرند.

وی در خصوص اینکه چرا نتوانست در مهار وزنه های دوم و سوم موفق عمل کند، تاکید کرد: کار من طبق پیش بینی جلو نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جزوی از شرایط مسابقه است و نتوانستم وزنه ها را ثبت کنم.

وزنه بردار پارالمپیکی وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ایران درباره اینکه با کسب مدال نقره بالاتر از پیش بینی های کمیته ملی پارالمپیک ظاهر شده است، گفت: در هفت، هشت ماه گذشته فشار مضاعفی به خودم وارد کردم برای اینکه بتوانم این جایگاه را تغییر بدهم. حتی می توانست این مدال خوشرنگ تر باشد ولی همین که توانستم این جایگاه را ارتقا بدهم و این مدال را به نام ایران بگیرم، خوشحالم.

جعفری درباره حریفانش در این دسته یادآور شد: حریف چینی را به خوبی می شناختم. او قهرمان سه دوره پارالمپیک است و این چهارمین مدال او است. می دانستم او چه وزنه ای را می تواند ثبت کند و شرایط مسابقه به گونه ای پیش رفت که الان به نقره قانع هستم.

هومن جعفری کد خبر: 1108503 برچسب‌ها بازیهای پارالمپیک توکیو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازیهای پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس