Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تنیس با ویلچر پارالمپیک توکیو در ورزشگاه‌های رو باز امروز (جمعه) به دلیل گرمای شدید در پایتخت ژاپن پس از بیش از ۶ ساعت تاخیر آغاز شد.

در راستای سیاست ویژه‌ای که با هدف حفظ سلامتی بازیکنان در نظر گرفته شده است، برگزارکنندگان رقابت های تنیس با ویلچر پارالمپیک توکیو تصمیم گرفتند مسابقاتی را که برای هر ۹ زمین رو باز پارک تنیس آریاکه برنامه ریزی شده بود، به دلیل رسیدن دما به ۳۳ درجه سانتیگراد، برگزار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان گرما برای ساعت ۱۱ صبح بالاتر از حد مجاز تلقی می‌شود.

بازی‌های اولین روز مسابقات تنیس قرار بود ساعت ۱۱ (به وقت محلی) شروع شوند، اما این مسابقات سرانجام با بیش از ۶ ساعت تاخیر بعد از ساعت ۵ بعد از ظهر (به وقت محلی) آغاز شد.

بیشتر بخوانید

پارالمپیک توکیو در قالب اعداد و ارقام؛ از توزیع ۵۰۰۰ مدال تا بیش از ۴ میلیارد بیننده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک۲۰۲۰ پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان