Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: کودک دو ساله ماکویی با اهدای اعضاء به سه بیمار نیازمند، زندگی بخشید.

دکتر رحیم صمدی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: سه ارگان یک کودک دو ساله مرگ مغزی شده شامل کبد و کلیه‌ها به بیماران نیازمند اهدا شد تا ششمین مورد اهدای عضو سال جاری در این استان به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت:  "نیلسا پورمحمود" دختر دو ساله از اهالی ماکو روستای مصر کانلو به دلیل حادثه عقرب گزیدگی، با مشکلاتی جسمی و تشنج مواجه شده بود که جهت درمان به مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه  انتقال داده شد و در بخش مراقبت های ویژه آن مرکز  بستری می شود.

به گفته وی پزشک معالج کودک ، بعد از چند روز اقدامات ویژه درمانی، اعلام مرگ مغزی میکند و پس از اعلام مرگ مغزی این بیمار، تیم تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی،  مرگ مغزی بیمار را تائید مینمایند و اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد و پس از کسب رضایت از خانواده ی ایثارگر ِ "پور محمود" بیمار مرگ مغزی برای اهدای ارگان‌ها به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مرگ مغزی دو ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید