Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:34:44 GMT

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه رنگ بغداد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۱۳۲۹

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه رنگ بغداد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، یک منبع آگاه در نیرو‌های امدادرسانی عراق امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد آتش‌سوزی گسترده‌ای در داخل کارخانه رنگ «الشعله» واقع در بغداد به وقوع پیوسته است.

بر اساس گزارش این منبع ۱۰ تیم امدادرسانی اعم از آتش‌نشانی و اورژانس برای اطفای حریق و رسیدگی به وضعیت مجروحان خود را به محل حادثه رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز آمار رسمی از قربانیان این آتش‌سوزی و میزان خسارت وارده به کارخانه اعلام نشده است.

عراق این روز‌ها شاهد آتش‌سوزی‌های گاه و بی‌گاهی است که به دلایل مشکوک اتفاق می‌افتند. شدیدترین مورد آن مربوط به بیمارستان «الحسین التعلیمی» در الناصریه در استان ذی قار بود که ده‌ها کشته بر جا گذاشت و بنابر اعلام اداره بهداشت استان ذی قار عراق شمار کشته‌های آتش سوزی بیمارستان این استان واقع در جنوب عراق به ۹۲ تن رسید.

پیشتر «قیس خزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق عراق اعلام کرده بود آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش‌سوزی‌های این کشور نقش دارند، چرا که آنان و عواملشان از هیچ ترفندی برای آسیب رساندن به ملت عراق، حامیان محور مقاومت و طرفداران الحشد الشعبی بویژه در مناطق شیعه‌نشین دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق تحولات منطقه آتش سوزی در عراق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود