Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده دارند گفت: رسانه‌ها یکی از کارآمدترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سمت و سودهی به افکار عمومی هستند؛ لذا بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی می‌توانند ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کسب رتبه دوم تولید خبر کشور در دهه اول محرم به همت خادمیاران رسانه‌ای امام رضا علیه السلام گفت: کانون خادمان رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه استان (خبرنگاران) با عنوان یاوران رضوی در تولید خبر، خوشبختانه استان کرمان به لحاظ کیفیت تولید خبر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

او افزود: استان کرمان با تولید و انتشار ۱۱۲ و ۴ گزارش در سایت آستان نیوز بعد از استان تهران جایگاه دوم تولید خبر را کسب کرد.

حامد شجاعی با بیان اینکه وظیفه خادمیاران، خدمت به محرومین و نیازمندان با هدف ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است اظهار داشت: کانون خادمان رسانه‌ای به این منظور با تشکیل کارگروه «فرهنگ امام رضایی» و با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و خبرگزاری ها، میزگرد تخصصی رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه برگزار میکند.

او تصریح کرد: به همین منظور با تولید محتوای امام رضایی و نشر از طریق شبکه‌های اجتماعی سعی میشود که در این شرایط سخت بیماری کرونا حال و هوای حرم مطهر رضوی را به جامعه انتقال دهیم.

او از تولید برنامه"ذکرالهی" به همت خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان به سفارش دبیرخانه امور رسانه آستان قدس خبر رضوی داد و گفت: این نماهنگ در روز عرفه از شبکه‌های جام جم و خراسان رضوی و استان کرمان و فضای مجازی مرتبط با آستان قدس رضوی پخش شد.
مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان گفت: صد عکس نوشته و ۲۰ استوری موشن و ۲۰ نماهنگ به مدت ۲۰ دقیقه توسط خادمیاران کارگروه عکس و گرافیک تولید و بازنشرداده شد.

شجاعی از جذب و ساماندهی اصحاب رسانه استان کرمان در قالب یاوران رضوی خبر داد و گفت: کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) با هدف توسعه فعالیت‌ها و تولید محتوای امام رضایی به منظور ترویج فرهنگ رضوی در جامعه از اصحاب رسانه اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده، تصویربردار، صدابردار، تدوین گر که تمایل به خدمت داشته باشند استقبال می‌کند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا (ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

پیش از این نیز کانون خبر و رسانه موفق به کسب رتبه برتر کشور در دهه کرامت شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اصحاب رسانه خادمان رسانه ای امام رضا کانون خادمان رسانه ای ترویج فرهنگ رضوی استان کرمان تولید خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود