Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری ۷ دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچستر سیتی به مصاف آرسنال می‌رود و لیورپول پذیرای تیم چلسی خواهد بود.

منچسترسیتی - آرسنال

در اولین دیدار از هفته سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶ تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد رو در روی هم خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر سیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره با این که شروع خوبی نداشت و در دیدار هفته اول برابر تاتنهام یک بر صفر شکست خورد، هفته دوم در دیدار برابر نوریچ سیتی قدرت نمایی کرد و ۵ بر صفر مهمان خود را در هم کوبید؛ اما در آن سوی میدان آرسنالی قرار دارد که در ۲ هفته اول نتوانسته است هیچ امتیازی کسب کند.

تیم میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نه تنها در ۲ بازی اول متحمل ۲ شکست پیاپی شده بلکه حتی نتوانسته است دروازه حریفان را باز کند و حالا بدون امتیاز در رتبه نوزدهم جدول بیست تیمی لیگ برتر انگلیس جای گرفته، اتفاقی که در ۱۱۸ فصل حضور این تیم در رقابت‌های لیگ‌های سطوح مختلف فوتبال انگلیس بی‌سابقه بوده است.

سوابق رویارویی ۲ تیم

منچسترسیتی در ۱۱ بازی گذشته خود در لیگ برتر برابر آرسنال بدون شکست بوده و ۹ پیروزی و ۲ تساوی داشته است. این تیم با هدایت گواردیولا از ۳۰ امتیاز ممکن برابر آرسنال ۲۸ امتیاز کسب کرده است. آرسنال هر ۸ بازی آخر خود در لیگ برابر چلسی را واگذار کرده است. منچسترسیتی در ۶ بازی از ۷ بازی آخرش (از جمله چهار بازی آخر) در لیگ برابر آرسنال دروازه خود را بسته نگه داشته است. ‏ آرسنال در ۶ بازی آخر خود برابر قهرمانان فصول گذشته لیگ برتر انگلیس شکست خورده و در هر یک از پنج بازی آخر سه گل دریافت کرده است. این تیم از ۱۷ بازی آخر خارج از خانه برابر قهرمان فصل‌های گذشته فقط یک بازی را برده است. منچسترسیتی هر دو بازی خانگی آخر خود را با نتیجه ۵ بر صفر برده است.

لیورپول – چلسی

در دیگر بازی مهم امروز از ساعت ۲۱ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم چلسی انگلیس خواهد بود.

هر ۲ تیم فصل جدید را بسیار خوب شروع کرده و ۲ پیروزی پیاپی را به دست آورده اند. ضمن آن که چلسی با توماس توخل در همین ابتدای فصل به یک جام دست یافت و با پیروزی بر ویارئال سوپر فوتبال جام اروپا را از آن خود کرد.

لیورپول در بازی اول خود در خارج از خانه مقابل نوریچ سه بر صفر به پیروزی رسید و سپس در آنفیلد ۲ بر صفر برنلی را از پیش رو برداشت. چلسی نیز در در بازی اول خود موفق شد کریستال پالاس را ۳ بر صفر شکست دهد و در هفته دوم آرسنال را ۲ بر صفر شکست داد.به این ترتیب این ۲ تیم از جمله تیم‌های ۶ امتیازی جدول رده بندی هستند که چلسی در جایگاه دوم و لیورپول در جایگاه سوم قرار دارد.

سوابق رویارویی ۲ تیم

لیورپول از ۱۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر برابر چلسی فقط در ۲ بازی شکست خورده، در ۶ بازی پیروز شده و ۵ تساوی داشته است. چلسی در هفت بازی خارج از خانه برابر لیورپول به پیروزی رسیده است که از این نظر پس از منچستریونایتد (با ۱۲ پیروزی) بیشترین پیروزی خارج از خانه را برابر لیورپول دارد. هر ۲ تیم فصل جدید را با دو پیروزی، ۲ کلین شیت و ۵ گل زده آغاز کرده اند. لیورپول پیش از این توانسته است در ۲ دوره، فصل جدید را با ۳ برد و بدون دریافت گل شروع کند که این اتفاق در فصل‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۹-۲۰۱۸ رخ داد. چلسی هم ۳ بار توانسته است چنین کاری بکند. لیورپول با ۴۶ شوت بیشترین شوت را در فصل جدید زده است.

بیشتر بخوانید

منچستریونایتد ۵ - لیدز یونایتد یک / جشنواره گل شیاطین سرخ با هنرنمایی فرناندز و پوگبا رونمایی از مجسمه ۲ اسطوره منچسترسیتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره منچسترسیتی لیورپول لیگ برتر انگلیس خارج از خانه بازی آخر فصل جدید بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در لیورپول می‌‌ماند

انتظار می‌رود که مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول برای یک فصل دیگر در این تیم بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی درگیری لفظی که بین محمد صلاح و یورگن کلوپ در جریان تساوی 2-2 روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس رخ داد، شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد، مبنی بر اینکه این باشگاه قصد دارد در پایان فصل جاری ستاره مصری‌اش را بفروشد. در این خصوص گفته شد که باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن صلاح 31 ساله حاضر هستند حداقل پیشنهاد 100 میلیون پوندی را به لیورپول بدهند و این رقم ممکن است تا 150 میلیون پوند هم برسد.

حالا نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر می‌دهد؛ انتظار می‌رود محمد صلاح فصل بعد هم در لیورپول بماند و باشگاه لیورپول در حال برنامه‌ریزی است که حداقل یک فصل دیگر این ستاره مصری را در اختیار داشته باشد، این در حالی است که قراراد فعلی او با لیورپول در پایان فصل آینده منقضی خواهد شد. نشانه‌هایی وجود ندارد که صلاح به دنبال جدایی از این تیم باشد.

محمد صلاح که سابقه بازی در تیم‌های چلسی، فیورنتینا و رُم را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، در سال 2017 به لیورپول پیوست و تاکنون در 346 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 210 گل‌زده و 88 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

او در این مدت به سرخپوشان مرسی‌ساید برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را برای این تیم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم