Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از العالم، با توجه به شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا که ممکن است کودکان را در مقایسه با نسخه قدیمی ویروس بیشتر مورد هدف قرار دهد، تقویت ایمنی کودک بسیار ضروری است، بنابراین ضرورت دارد با توجه به تداوم همه گیری، سطح ایمنی فرزندان خود را حفظ کنید.

گزارش منتشر شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) نشان می‌دهد که چندین مرحله برای تقویت ایمنی کودک باید انجام شود، یعنی:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
توجه به بهداشت شخصی

لازم است از فرزند خود در برابر عوامل عفونی ویروس محافظت کنید، بنابراین لازم است او را از رعایت دستورالعمل‌های استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستن مداوم دست‌ها آگاه کنید.

۲. برنامه واکسیناسیون را دنبال کنید

برنامه واکسیناسیون را دنبال کنید، زیرا کودکان در حال حاضر نمی‌توانند در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، بنابراین لازم است برنامه‌های دیگر واکسیناسیون مانند واکسیناسیون فلج اطفال و آنفولانزا را رعایت کنید.

۳. رژیم غذایی سالم را رعایت کنید

غذا در تقویت عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد، بنابراین لازم است که برای دریافت ویتامین روی، B، C و A و چند ریز مغذی دیگر، میوه‌ها و سبزیجات را در وعده‌های غذایی خود قرار دهید تا به ایمنی بدن کمک کنند. سلول‌ها با عفونت مبارزه می‌کنند غذاهای غنی از روی شامل صدف، گوشت قرمز، مرغ، آجیل و غذاهای دریایی است، در حالی که ویتامین C از طریق مرکبات، کلم بروکلی، توت فرنگی و گوجه فرنگی به دست می‌آید.

۴. ارتقاء سلامت روده

از آنجا که میکروبیوم در دستگاه گوارش به تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن ما کمک می‌کند، خوردن غذاهایی از جمله ماست، کلم ترش و نان خمیر که حاوی پروبیوتیک‌ها هستند مهم است.

۵. خواب خوب

به فرزندان خود کمک کنید تا روال طبیعی خواب خود را برای حمایت از عملکرد سیستم ایمنی و محافظت از آن‌ها در برابر بیماری‌ها و عفونت‌ها حفظ کنند.

۶. اجتناب از استرس و اضطراب

از آنجا که تحقیقات نشان داده استرس مزمن یک عامل افسرده کننده برای سیستم ایمنی بدن است، نظارت بر سلامت روانی فرزند شما با گذراندن وقت با کیفیت نیز برای حمایت ایمنی مهم است.

۷. ورزش

فعالیت بدنی مواد شیمیایی تقویت کننده خلق و خو و کاهش استرس را آزاد می‌کند که می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1108521 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا سیستم ایمنی ایمنی بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب

سانفرانسیسکو با بهره‌گیری از سیستم‌های «استفاده مجدد از آب خاکستری در محل» در ساختمان‌های بیشتر، شهرت خود را به‌عنوان شهر پیشرو در فناوری‌های استفاده مجدد از آب حفظ کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سانفرانسیسکو متعهد به اجرای فناوری‌های استفاده مجدد از آب در محل برای کمک به حفظ آب و تقویت شهر در برابر خشکسالی مداوم است. سیستم‌های تصفیه و استفاده مجدد آب در محل، فاضلاب ساختمان‌ها را به آب تصفیه‌شده برای کاربردهای غیر آشامیدنی، اصلاح‌های خاک ارگانیک و انرژی گرمایی فاضلاب بازیافتی تبدیل می‌کند.

سانفرانسیسکو، پیشرو در بازیافت آب

سانفرانسیسکو اکنون برای نصب و راه‌اندازی سیستم‌های استفاده مجدد از آب در محل، پیشرفت‌های جدیدی به مساحت ۱۰۰ هزار فوت مربع یا بیشتر نیاز دارد که به کاهش هزینه‌های عملیاتی ساختمان‌ها کمک می‌کند و در برابر افزایش نرخ‌های آب و برق و کمبود آب مقاوم است. استفاده مجدد از آب در محل تنها یک ابتکار پایدار نیست، بلکه یک بخش حیاتی از توسعه شهری مسئولانه به‌ویژه در شهری با فشار آب پایین مانند سانفرانسیسکو است. این سیستم نه‌تنها فشار بر منابع آب شهری را کاهش می‌دهد، بلکه فرهنگ مراقبت از محیط زیست را در جوامع خود تقویت می‌کند.

ساختمان‌های استفاده کننده از این سیستم‌ها مجموعه متنوع بازیافت آب شهر را گسترش می‌دهند و در عین حال نمونه‌ای برای توسعه پایدار املاک و مستغلات سانفرانسیسکو هستند.

این شهر در نوامبر ۲۰۲۲ از اولین سیستم استفاده مجدد از آب مورد تأیید و عملیاتی شهر در یک ساختمان آپارتمانی ۴۰ طبقه در مرکز شهر رونمایی کرد و امروز با افزودن دو سیستم جدید در این زمینه، موقعیت خود را به‌عنوان پیشرو در فناوری‌های استفاده مجدد از آب تثبیت کرده است. یکی از این سیستم‌ها سالانه ۲.۹ میلیون گالن آب و سیستم دیگر تا یک میلیون گالن آب را بازیافت خواهد کرد که با استفاده شدن در محل شست‌وشوی سرویس‌های بهداشتی، برج‌های خنک‌کننده و آبیاری، تا میزان قابل‌توجهی به کاهش مصرف آب در ساختمان‌های میزبان خود منجر می‌شود.

افزایش و به حداکثر رساندن استفاده از آب بازیافتی در ساختمان‌ها و تأسیسات نشان‌دهنده رهبری و نظارت جهانی سانفرانسیسکو در استفاده بهینه از آب است. این شهر حرکتی را به سمت استفاده کارآمدتر و آگاهانه از آب در قلب محیط ساخته‌شده خود تسریع و با استفاده از نوآوری و فناوری، مالکان و اپراتورهای ساختمان را قادر می‌کند تا نقشی فعال در شکل‌دهی منظر شهری پایدارتر و مقاوم‌تر در برابر آب ایفا کنند.

کد خبر 748722

دیگر خبرها

  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن