Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌احمد آقاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ هزار و ۱۰۶ نفر به این تعداد اضافه شده است.

وی اضافه کرد: طی یک هفته گذشته، متوسط روزانه واکسیناسیون صورت گرفته در آذربایجان غربی حدود ۱۶ هزار دز و بالاتر از میانگین مرداد و تیرماه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

آقاپور گفت: تاکنون افراد متولد ۱۳۵۰ و پیش از آن، می توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، واکسن خود را دریافت کنند که البته برخی اقشار نظیر رانندگان، خبرنگاران و معلمان نیز به صورت گروهی واکسینه می شوند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۲۵ میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده که ۳.۳ درصد آن مربوط به آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ارومیه واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ویروس کرونا آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ارومیه واکسن کرونا آذربایجان غربی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید