Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه یک هزار و ۴۲۹ انشعاب برق غیر مجاز از ابتدای امسال تا کنون در این استان جمع آوری شده است گفت:با جمع‌آوری این انشعاب‌ها، توانستیم ۵ میلیون و ۸۹۳ کیلو وات ساعت انرژی به شبکه برگردانیم و از ۸۲۸ میلیون تومان خسارت که به شبکه وارد شده بود تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان آن را بازپس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال به دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش شدید دما ناترازی بین تولید و مصرف به میزان ۱۳ هزار مگاوات به وجود آمد که موجب اعمال برنامه اضطرار بار و خاموشی‌ها شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق همدان گفت: سهمیه استان همدان ۵۸۰ تا ۶۳۰ مگاوات بود، در حالی‌که اوج مصرف برق در استان ۷۶۸ مگاوات بود که در بدترین حالت ۱۸۰ تا ۱۹۰ خاموشی داشتیم و یا باید از طریق مدیریت مصرف آن را جبران می‌کردیم. با این وجود به علت شرایط حاد کرونایی هیچ‌گاه برنامه قطعی برای مراکز درمانی نداشتیم و همچنین برق بیمارستان‌ها و مخازن آب را به دلیل آن‌که مراکز حساسی هستند، قطع نکردیم.

جمشیدی درباره برنامه‌های این شرکت برای هفته دولت با اشاره به افتتاح ۱۳۱ پروژه، تأکید کرد: این طرح ها در مناطق مختلف استان با ۶۰ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد. 

او ادامه داد: ۵۶ طرح با ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز آماده کلنگ‌زنی هستند و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود. طرح‌های عمرانی به ارزش ۱۶.۵ میلیارد تومان در سطح استان همدان در دست اجراست که در مجموع حدود ۷۷ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان به مهم‌ترین پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: چهار پروژه کلان شامل احداث خروجی پست ۶۳ کیلوولت کرفس -درگزین با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، احداث خروجی‌های پست ملایر ۴ با ۶۰۰ میلیون تومان، پست رزن با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و برق دار شدن روستای دولت‌آباد شهرستان کبودراهنگ با اعتبار ۵ میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ماست که با حضور مدیران ارشد افتتاح خواهد شد. روستای انجلاس نیز آخرین روستای استان خواهد بود که صاحب برق می‌شود.

جمشیدی از کشف ۷۱ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و جمع‌آوری ۴۲۴ ماینر در چهارماه ابتدای سال جاری خبر و توضیح داد: از ابتدای طرح جمع‌آوری رمز ارز در استان ۱۳۷ مرکز کشف و ۲ هزار و ۱۳۴ ماینر که ۴ مگاوات برق را به خود اختصاص داده بودند جمع‌آوری شده است.

او با اشاره به این‌که طلب سال گذشته این شرکت از مشترکان ۹۸ میلیارد تومان بود، ادامه داد: در سال گذشته وصول مطالبات ۱۰۳ درصد بود که ۱۰۰ درصد مطالبات و سه درصد معوقات وصول شد، اما امسال وصول مطالبات به ۸۵ درصد رسیده و بدهی مشترکان به شرکت ۱۱۶ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشعاب غیر مجاز توزیع برق میلیارد تومان میلیون تومان استان همدان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

مهدی میرزاپور گفت: در این آزمون استخدامی تعداد ۹ هزار و ۲۷۳ داوطلب از استان همدان هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۲ خانم و ۲ هزار و ۲۲۱ آقا در آزمون شرکت کرده اند.

او گفت: از همه این شرکت کنندگان تعداد ۴۹۱ نفر در آموزش و پرورش استان همدان مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج این آزمون به سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم