Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی دایی دایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: پروژه شامی شاپ - دانسفهان به طول ۳۱ کیلومتر بوده که ۲۳ کیلومتر آن تعریض و به بهره برداری رسیده و چهار کیلومتر آن نیز در دست تعریض است که ۲ کیلومتر آن تا پایان شهریورماه جاری آسفالت می شود.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۰ درصد اعلام و افزود: اعتبار این طرح برای امسال ۴۵ میلیارد ریال بوده که هنوز ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه تعریض جاده دانسفهان - رحیم آباد اشاره و اظهار داشت: طول مسیر یاد شده ۵۴ کیلومتر است که تاکنون ۳۹ کیلومتر آن زیر بار ترافیکی رفته، ۶.۵ کیلومتر دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی و با تخصیص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری اجرایی شده و برای مابقی پروژه که به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد هم آماده برگزاری مناقصه می باشد. 

دایی دایی به پروژه راهسازی تاکستان - آغچه کند - نیکویه اشاره و یادآور شد: طول این پروژه ۲۹ بوده که از اعتبارات استانی عملیات تعریض ۱.۵ کیلومتر آن بیس ریزی و آماده آسفالت شده و تا پایان شهریور ماه جاری نیز به پایان می رسد و تعریض ۲.۵ کیلومتر دیگر این جاده امسال به پیمانکار واگذار خواهد شد.

به گفته این مسوول راهسازی، امسال و برای نخستین مرتبه ردیف ملی به این پروژه اختصاص داده شده و ۴۰ میلیارد ریال نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

وی به عملیات اجرایی تعریض جاده تاکستان - رزن به طول ۹۰ کیلومتر اشاره و تصریح کرد: این پروژه و از شهر آوج تا انتهای حوزه استانی، تعریض ۹ کیلومتر از جاده باقیمانده که ۱.۵ کیلومتر آن در دست احداث قرار گرفته و در صورتی که مابقی این جاده تعریض شود، از تاکستان تا مرز خسروی شاهد مسیر ارتباطی چهار بانده کامل خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ۷.۵ کیلومتر باقیمانده این پروژه دارای شیب توپوگرافی زیادی بوده و در عین حال نیز طراحی آن هم به پایان رسیده و به یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با تخصیص ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه، عملیات احداث ۱.۵ کیلومتری در دست احداث این طرح امسال به بهره برداری خواهد رسید.  

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایرنا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایرنا استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایرنا استان قزوین میلیارد ریال ریال اعتبار کیلومتر آن ۵ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت