Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:36:05 GMT

بیمارستان فردیس باز هم به مرحله افتتاح نرسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۴۸۱۹

بیمارستان فردیس باز هم به مرحله افتتاح نرسید

ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت:  امیدواریم بیمارستان فردیس تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل اینانلو روز شنبه ششم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال در مجموع ۳۲ پروژه افتتاح می‌شود که ۲۴ مورد از آنها خصوصی و هشت پروژه نیز دولتی است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مجموع اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه‌ها ۷۷۳ میلیارد تومان است که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۲۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

فرماندار فردیس در ادامه با اشاره به ضعف زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان اضافه کرد: هرچند از زمان شیوع کرونا تا کنون کادر بهداشت درمان و همه عوامل درگیر با توام توان تلاش کرده‌اند که مردم کمترین آسیب را ببینند ولی با توجه به ضعف زیرساختی‌با چالش‌های زیادی مواجه هستیم.

این مسئول در خصوص بیمارستان فردیس هم اظهار کرد:  قبل از این بارها قرار شد این مجموعه به بهره برداری برسد ولی به دلیل مشکلات پیش آمده چون کمبود منابع مالی، پیمانکار نتوانست از عهده تعهدات خود بربیاید.

فرماندار فردیس اضافه کرد: این بیمارستان در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

اینانلو در ادامه با اشاره به تلاش برای افزایش سهمیه آب فردیس از محل سد کرج و طالقان  و گفت: در حال جانمایی مخازن برای ذخیره آب هستیم تا بتوانیم سهمیه جدید فردیس را جذب کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه عدم هماهنگی اعضای شورای شهر در دوره اول به فردیس آسیب زیادی زد و پیگیری بسیاری امور را به تعویق انداخت، افزود: در چهار سال در این شهرستان هشت شهردار معرفی شد که واقعا در هیچ کجای کشور این تجربه تکرار نشده بود.

وی ابراز کرد: امیدوارم با وفاق شورای جدید، مشکلات این شهرستان به مرور حل شود و البته اگر باز هم تجربه یارکشی در شورای دوم تکرار نشود.

این مسئول گفت: علت ابتر ماندن بخشی از پروژه های عمرانی فردیس به ویژه در حوزه ترافیک همین تغییر مدام شهردار بود و امیدواریم در این دوره از این شورا با انتخاب شهرداری اصلح به سمت حل مشکلات پیش برویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فرديس بیمارستان فردیس بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار