Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباسعلی درستی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: واکسن های ارسال شده به این استان ظرف دو روز تزریق و تمام می شود و در روزهای دیگر هفته استان با کمبود واکسن مواجه می شود.

وی با بیان اینکه اواخر هفته گذشته به علت نبود واکسن، تزریق در مراکز واکسیناسیون انجام نشد، اظهار کرد: برای ۲ روز آینده واکسن در اختیار مراکز درمانی استان قرار گرفته است و در صورت تامین واکسن، واکسیناسیون در سایر روزهای هفته نیز تداوم خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستی با بیان اینکه میزان شیوع بیماری در این استان روند افزایشی دارد، ادامه داد: تعداد بستری های کرونا در استان روزانه به یک هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است و هر روز ۲۵ نفر جان خود را از دست می دهند.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مردم خواست برای کنترل شیوع ویروس کرونا، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی واکسن دانشگاه علوم پزشکی تبریز کمبود واکسن کرونا ترک فارس تبریز شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند ا ز این رو ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شده بود.

وی گفت: تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در استان اشاره کرد وگفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 6096771

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند