Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور تنها یک روز بعد از کسب رای اعتماد حداکثری اعضای کابینه خود از سوی وکلای ملت در مجلس، صبح روز جمعه عازم استان خوزستان شد تا در جریان اولین سفر استانی خود، از نزدیک در جریان رسیدگی کادر درمان و مسئولان اجرایی به مردم و مبتلایان به کرونا در این استان قرار گیرد. خبرگزاری میزان - یکی از موضوعاتی که در یکی دو روز گذشته مورد توجه مردم قرار گرفته است، سفر یکباره آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» به استان خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور تنها یک روز بعد از کسب رای اعتماد حداکثری اعضای کابینه خود از سوی وکلای ملت در مجلس، صبح روز جمعه عازم استان خوزستان شد تا از نزدیک در جریان رسیدگی کادر درمان و مسئولان اجرایی به مردم و مبتلایان به کرونا در این استان قرار گیرد.
«علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو، سید «جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی، «احمد وحیدی» وزیر کشور و «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین «مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس جمهور را در این اولین سفر استانی همراهی کردند.       آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» اهواز، با بیان اینکه قصد داشتم زودتر به استان سفر کنم، اما بدلیل کثرت کار‌های مربوط به استقرار دولت، این توفیق حاصل نشد، گفت: استان خوزستان مردمان بسیار خوبی دارد که در مقاطع مختلف از همه توان خود برای دفاع از کشور مایه گذاشتند و حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد، افزود: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم و ان‌شاءالله در این سفر که البته سفر کوتاهی است بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را برطرف کنیم.
آیت‌الله رئیسی افزود: بسیار علاقمند بودم که با مردم خوب استان دیدار داشته باشم، اما بخاطر مشکل بیماری کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان دیدار‌های عمومی مردمی فراهم نیست، اما در جلسات مختصر با بخش‌های مختلف مدیریتی استان بیش از پیش در جریان مشکلات خوزستان قرار خواهم گرفت.
رئیس جمهور تاکید کرد: در این سفر با وزرا و مسئولین استانی برای یافتن راه حل‌های مناسبت برای رفع سریع مشکلات استان، مشورت خواهیم کرد و تصمیمات مناسبی طراحی و اتخاذ می‌شود.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: همه دغدغه من و دولت مردمی این است که مشکلات همه مردم کشور و بویژه این استان مقاوم را با مشارکت خود مردم حل کنیم و تردید ندارم که به لطف خدا بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.   بازدید از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز
رئیس جمهور در دومین برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان از بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد و نسبت به رفع فوری کمبود‌های درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت‌های بیمارستانی، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تامین نیازمندی‌های بخش مراقبت‌های ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.   دکتر رئیسی همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد برای استفاده بیش از پیش از ظرفیت مراکز درمانی نیرو‌های مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیری‌های لازم را بعمل آورد.
آیت‌الله رییسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که بصورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند تقدیر و تشکر کرد.
رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع خانواده‌های بیماران در محوطه بیمارستان و همچنین در دیدار با بیماران بستری در بخش‌های مختلف، پیگیر مشکلات آنان شده و دستورات ویژه‌ای را ابلاغ کرد.    
بازدید از کارگاه طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز
آیت‌الله رئیسی در طول این سفر و پس از سرکشی به بیمارستان رازی، بلافاصله با حضور در یکی از کارگاه‌های طرح جمع آوری فاضلاب شهر اهواز از بخش‌های مختلف این کارگاه و اقدامات در دست انجام برای حل مشکل فاضلاب شهر بازدید کرد و در گفتگو با مسوولان و کارکنان این کارگاه در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.
در این بازدید، گزارش کاملی از مراحل مختلف این پروژه اعم از ساخت تونل، ایستگاه‌های پمپاژ به رئیس جمهور ارائه شد و با بررسی موانع پیش رو و الزامات تسریع در پیشرفت پروژه، مقرر شد در جلسه شورای اداری استان در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

حضور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان خوزستان
آیت‌الله رئیسی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان خوزستان در جمع مدیران استان، تعریف یک برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات را ضروری و فوری دانست و اظهارداشت: مدیران استان باید پیش بینی کنند که چه اقداماتی باید انجام دهیم تا هرچه سریعتر مشکلات استان حل شود و در این راه مدیران باید کار را با جدیت دنبال کنند و به نامه نگاری با مرکز بسنده نکنند.
دکتر رئیسی با بیان اینکه باید با تلاش شبانه روزی نسبت به جبران عقب ماندگی‌ها اقدام کنیم، تاکید کرد: این کار با یک روحیه جهادی و بسیجی شدنی است و باید مانند دوران دفاع مقدس برای رفع موانع و مشکلات عمل کنیم.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات استان و انجام کار‌ها نیازمند این است که مدیران در استان مستقر باشند و با مدیران پروازی کار انجام نمی‌شود، گفت: باید درمورد مدیران پروازی تجدید نظر صورت گیرد.
آیت‌الله رئیسی در ادامه نظارت مداوم بر روند انجام امور را ضروری خواند و گفت: نظارت بویژه نظارت درون سازمانی با چشمان بینای مدیران استان باید همواره در دستور کار باشد.
رئیس جمهور همچنین ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان خوزستان را از جمله موضوعات مهم و در دستور کار دولت عنوان کرد و گفت: از هر طرحی در راستای ایجاد اشتغال در استان حمایت می‌کنیم.      
رییس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان خوزستان در زمینه کشاورزی، اظهارداشت: این استان در بسیاری از بخش‌ها حرف اول را در کشاورزی می‌زند و باید نسبت به کشاورزی استان توجه خاص و ویژه‌ای شود و این بخش یکی از زمینه‌های مهم ایجاد اشتغال است.

آیت‌الله رییسی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و فراوری و بسته‌بندی محصول هم باید مورد توجه قرار بگیرد. بعنوان نمونه استان می‌تواند به عنوان یکی از مراکز کشور در زمینه خرما باشد.

دکتر رییسی فعال کردن بخش‌هایی از صنایع و ظرفیت خالی خطوط تولیدی را در راستای ایجاد اشتغال در استان مورد تاکید قرار داد و گفت: ظرفیت‌های خالی که در صنایع استان وجود دارد برای ایجاد اشتغال بسیار مهم است و باید این ظرفیت‌ها فعال شوند. البته مشکلات خیلی پیچیده‌ای هم ندارند و می‌توان سریعا آن‌ها را برطرف کرد.

آیت‌الله رییسی با اشاره به لزوم توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی در مسیر افزایش اشتغال، خاطرنشان کرد: صنایع پایین دستی پتروشیمی هم ارزش افزوده بالا و هم ظرفیت افزایش اشتغال دارد و باید تلاش کنیم در حوزه پتروشیمی، خام‌فروشی نکنیم و این یکی از ضرورت‌هایی است که باید در استان خوزستان تقویت شود.

رییس جمهور درخصوص احیای ۵۵۰ هزار هکتار از زمین‌های استان که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اظهارداشت: در رابطه با بخش قابل توجهی از این زمین‌ها هنوز اقدامی نشده است و از معاون اول دولت می‌خواهم در جلسه‌ای با مسئولین مربوطه، کار را عملیاتی و اجرایی کنند و سریعا طرح‌های مربوط به این موضوع پیگیری شود. این ۵۵۰ هزار هکتار، می‌تواند هم اشتغال بسیار وهم رونق جدی در رابطه با کشاورزی ایجاد کند و واقعا مشکلات استان را حل کند.  
دکتر رییسی با اشاره به مشکل آب استان خوزستان، اظهارداشت: مشکل اصلی آب را مدیریت بهینه آن می‌دانم و حتما باید با دقت پیگیری شود در این زمینه شورای عالی آب می‌تواند مشکل بسیاری از مناطق را حل کند.

رئیس جمهور افزود: در رابطه با این مشکلات، معتقدم که مدیران ما باید با مردم سخن بگویند، باید مردم را از خود حساب کنیم. برایشان تصمیم نگیریم که یک دفعه متوجه شوند تصمیمی گرفته شده است، باید نسبت به الگوی کشت با مردم و کشاورزان حرف بزنیم و باید برای مردم تبیین شود مسئولین مربوطه باید از ظرفیت اتحادیه‌های کشاورزی استفاده شود. اتحادیه کشاورزی یکی از بازوان دولت هستند این‌ها حتما باید در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌ها مورد مشورت و توجه قرار بگیرند و خود این‌ها می‌توانند بسیاری از امور را دنبال کنند.

دکتر رئیسی با اشاره به طرح آبرسانی و طرح فاضلاب در استان خوزستان به صورت عام و در اهواز به صورت خاص، گفت: این یکی از مسائل با اولویت ماست که باید با سرعت دنبال شود. باید زمان اجرای آن هم کوتاه شود. ۳ سال برای اجرای آن پیش‌بینی شده است که با توجه به مشکلات مردم استان، ضرورت دارد که زمان آن کوتاه‌تر شود. باید اعتبارات لازم تخصیص داده شود و تعداد کارگاه‌های موجود در این بخش افزایش یاید تا کار با قوت دنبال بشود که مردم با مشکل مواجه نشوند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه نسبت به محصولات کشاورزی باید برنامه ریزی کنیم که دست دلالان در این رابطه قطع شود، گفت: اگر به زنجیره تولید و مصرف بطور دقیق نظارت شود دست دلال‌ها قطع خواهد شد و جریان دلالی در آن به حداقل ممکن می‌رسد. باید بگونه‌ای عمل کنیم که تولید محصول برای کشاورز ما صرف کند و مدیریت دولت در این رابطه یک ضرورت است تا به تولیدکننده و مصرف کننده، اجحاف نشود.

دکتر رئیسی تصریح کرد: باید خسارت کشاورزان دنبال شود و با اینکه مدتی طول کشیده، ولی نباید بیشتر از این طول بکشد. باید اقدام و پیگیری کنیم که این کار توسط بخش‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.     رییس جمهور گفت: تشکیل شورای راهبردی برای استان خوزستان که هم نمایندگان و هم مسئولین عالی رتبه استان و هم صاحب نظران در آن حضور داشته باشند برای پیگیری مسایل استان ضرورت دارد و این شورا کمک خوبی هم برای دولت است. ضمن اینکه زمینه‌های جذب سرمایه گذاری در استان هم حتما باید پیگیری شود.

رییس جمهور وضعیت کرونا در استان را خیلی را ناراحت کننده دانست و گفت: امروز در جریان بازدید و جلسات انجام شده، نیرو‌های مسلح وعده دادند تا در چند روز آینده، ظرفیت بسیار خوبی را فعال کنند که این ظرفیت به ظرفیت‌های فعلی استان ضمیمه می‌شود. همه باید تلاش کنیم که وضع فعلی استان حتما تغییر کند هیچ بیماری روی زمین خوابانده نشود به میزان نیاز تخت فراهم شود وهر آنچه نیاز هست از بخش‌های مختلف تامین شود.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: رسانه ملی و بخش‌هایی که تریبون‌دار هستند نسبت به اقناع افکار عمومی فعال باشند تا مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند.

رییس جمهور گفت: رفع مشکل پرسنل بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های ماست که آقای وزیر آنرا دنبال می‌کنند. معوقه درمورد بهداشت و درمان و اینکه یک پزشک یا یک پرستار که در خط مقدم مجاهدت می‌کند، چند ماه حقوق عقب افتاده داشته باشند، معنا ندارد.

دکتر رییسی افزود: از ۲۰۰ تخت مورد نیاز استان، ۱۰۰ تخت آن طی فردا و پس فردا تامین می‌شود و ۱۰۰ تخت باقیمانده نیز با سرعت پیگیری خواهد شد تا کمبودی از جهت تخت بیمارستانی در استان نداشته باشیم.

رییس جمهور اهمیت لایروبی در استان را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: از جمله کار‌هایی که آقای وزیر نیرو و مدیران‌شان در استان باید دنبال کنند مساله لایروبی است، لایروبی یک کار ضروری است که می‌تواند جلوی بسیاری از این تخریب‌ها و خسارت‌ها را بگیرد. باید در این زمینه از امکانات و ماشین آلات استان‌های دیگر استفاده شود تا کار لایروبی و رسوب‌زدایی و بازسازی و آماده سازی دستگاه‌ها به ویژه دستگاه تصفیه زودتر انجام بگیرد که مردم در فصل پاییز با مشکل مواجه نشوند.

دکتر رییسی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون، گفت: این یک مساله بسیار جدی است باید واردات و تولید واکسن با سرعت و دقت انجام شود و کانال‌هایی که می‌خواهند واکسن را وارد کنند باید کاملا مورد اعتماد و تحت نظارت وزارت بهداشت باشند یعنی نظارت دقیق و کامل وزارت بهداشت حتمی است، چون این مساله جانِ مردم است و نمی‌شود با آن تعارف کرد؛ لذا انجام واکسیناسیون عمومی از اولویت‌های جدی است که باید حتما دنبال شود.         آیت‌الله رئیسی گفت: به وزراء و مدیران استان تاکید می‌کنم که مسائل خوزستان مسائلی نیست که بخواهیم با تاخیر با آن برخورد کنیم، به هیچ عنوان هیچ‌گونه تاخیری در این قضیه جایز نیست و لازم است مدیران با انگیزه مضاعف کار را به صورت جدی دنبال کنند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: مصوباتی که در جلسه داشتیم را دفتر ریاست جمهوری پیگیر خواهد بود، همه باید با دقت پیگیری کنند تا آثار این سفر و این نشست در زندگی مردم استان سریعا ظاهر شود و مردم احساس کنند که یک اتفاقی افتاده است.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: عملیاتی و اجرایی شدن وعده‌ها و مصوبات در دولت ما مساله مهمی است که مصمم هستیم گزارش اقدامات انجام شده را به مردم گزارش دهیم.   حضور رئیس جمهور دیشب در منطقه حصیر آباد و منبع آب اهواز

 رئیس جمهور دیشب در منطقه حصیر آباد و منبع آب اهواز حضور یافت و با اهالی این منطقه گفتگو کرد.

آیت‌الله رئیسی در این دیدار مردمی خطاب به شهروندان این مناطق گفت: استاندار خوزستان با همکاری نهادها و دستگاه های ذیربط با کار جهادی برای برون رفت این منطقه و کل استان از مشکلات تلاش خواهند کرد.


به هر روی اولین سفر استانی یک روزه، رئیس جمهور منتخب در روز جمعه ۵ شهریورماه و در هفته دولت کلید خورد تا آغازی بر حضور میدانی و در صحنه رئیس جمهور در بین سایر استان‌های کشور و در بین مردم باشد و مردم و مسئولان سایر نقاط پهناور ایران اسلامی از نزدیک با عالی‌ترین مقام اجرایی کشور دیدار کرده و از دغدغه هایشان بگویند.   بیشتر بخوانید:  آیت‌الله رئیسی: رفع مشکلات خوزستان نیازمند یک روحیه جهادی و بسیجی است/ مشکل اصلی آب استان، مدیریت آب است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس جمهور آیت الله رئیسی سفر استانی خوزستان بیمارستان رازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور آیت الله رئیسی سفر استانی خوزستان بیمارستان رازی بیمارستان رازی اهواز آیت الله رئیسی اولین سفر استانی استان خوزستان رئیس جمهور بخش های مختلف ایجاد اشتغال مشکلات استان مدیران استان دکتر رییسی رییس جمهور دکتر رئیسی دنبال کنند رفع مشکل ظرفیت ها خواهد شد بخش ها یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ آقای مخبر بعد از ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانسی با همایش ملی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد مقدس ، گفت: نامگذاری امسال با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" حاصل تجربه بیش از ۴۰ سال جمهوری اسلامی ایران است که بدون فعال کردن منابع، خلاقیت و مدیریت مردم مشکلات اقتصادی به صورت مطلوب حل نمی‌شود.

معاون اول رئیس جمهور افزود: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از فرصت‌های خوب تحقق شعار سال هستند و این مناطق با هدف تشویق سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، کنار گذاشتن دیوان سالاری، توسعه صادرات و آوردن مردم از سرزمین اصلی به این مناطق و فعالیت اقتصادی موثر شکل گرفته است.

آقای مخبر با تاکید بر اینکه باید کاستی‌های چند دهه گذشته در توجه به اهداف و فلسفه تشکیل مناطق آزاد در دولت سیزدهم جبران شود، تصریح کرد: توجه به مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از اولویتهای اساسی دولت است که ظرفیت‌های این مناطق و مقررات، امکان پیشرفت و توسعه را ایجاد کرده است و هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد و دولت آمادگی دارد تا مسائل و مشکلات بر سر راه فعالیت این مناطق را برداشته و مرتفع کند.

وی با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و توسعه صادرات از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت مناطق آزاد است که باید در این خصوص برنامه‌ریزی شود، افزود: نزدیک به ۱۰ سال رشد اقتصادی کشور منفی بود، اما در سال گذشته به نرخ رشد اقتصادی ۶ درصد رسیدیم، اما با این میزان نمی‌توان مسائل کشور را حل کرد و طبق هدف گذاری میانگین رشد اقتصادی ۸ درصدی در برنامه هفتم توسعه، باید کاستی‌های سال‌های گذشته نیز جبران شود که برای رسیدن به این هدف نیازمند جذب سرمایه‌گذاری سنگین داخلی و خارجی هستیم که این مناطق فرصتی بسیار مناسب برای تشویق سرمایه‌گذاری هستند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به فرصت بسیار خوب همسایگی ایران با ۱۵ کشور منطقه تاکید کرد: بخش زیادی از نیاز‌های کشور‌های همجوار می‌تواند در داخل ایران تولید شود و باید از این راهبرد جدی دولت سیزدهم در توسعه روابط با همسایگان در مناطق آزاد به خوبی استفاده شود.

آقای مخبر خاطرنشان کرد: از گام‌های بلند آقای رئیسی در دیپلماسی دولت سیزدهم برقراری رابطه با کشور‌های منطقه و همسو است که تفاهمنامه‌ها و قرارداد‌های بسیار خوبی امضا شده و تمامی این فرصت‌ها باید در مناطق آزاد پیاده سازی شوند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه وجود نیرو‌های جوان و تحصیل کرده، شرکت‌های دانش بنیان، ظرفیت‌های معدنی و اقتصاد دریا محور را از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت و برنامه‌ریزی مناطق آزاد توصیف و تصریح کرد: باید کمبود‌های کشور به ویژه در زمینه تولید، در مناطق آزاد جبران شود.

معاون اول رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به مشکلات کشور در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: گام‌های بسیار بلندی توسط دولت، مردم و فعالین اقتصادی در طول دو سال گذشته برای حل مشکلات کشور برداشته شد.

وی افزود: زمانیکه در یک کشور با کوچکترین مساله روبرو می‌شوند تمام بخش‌ها و دولت آنان بسیج می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ای رسیده که زمانیکه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان نماد سلطه توسط کشور ما مورد اصابت قرار می‌گیرد، رئیس جمهور و دولت و مردم به کار‌های عادی خود می‌پردازند و کشور در شرایط آرام مسیر خود را ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی مقام معظم رهبری اینگونه تاکید کردند که نباید اقتصاد کشور با تکانه‌های خارجی دچار آسیبی شود؛ لذا باید در این مسیر حرکت کنیم و در زمینه اقتصاد به نقطه‌ای برسیم که تناسب با نقش جمهوری اسلامی در سطح بین الملل داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امروز وقتی در منطقه تصمیمی گرفته می‌شود که تبعات خاصی دارد ناچار هستند ملاحظات جمهوری اسلامی را رعایت کنند و تکیه مظلومین جهان به ایران است تا جایی که تمام امکانات نظام سلطه برای شکست مردم غزه جمع آوری شد، اما نتوانستند به هیچ کدام از اهداف خود برسند.

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تراز تجاری مناطق آزاد با تلاش‌های دولت سیزدهم مثبت شده است، گفت: یک و نیم درصد از ۶ درصد رشد اقتصادی حاصل تلاش‌های مناطق آزاد بوده. حجت الله عبدالملکی افزود: طی سال گذشته ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بسته سرمایه‌گذاری  ارائه شده که به معنای چهار برابر شدن تقاضا برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد است که تاکنون ۱۳۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری محقق شده است و این برنامه جهش سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد با جدیت پیگیری می‌شود و در سال پنجم برنامه هفتم سهم مناطق آزاد در رشد اقتصادی به ۴ درصد خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند