Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی عبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، به غیر از خودروهای حامل مواد سوختی،فاسد شدنی و آمبولانس، تنها به خودروهای دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در مبادی ورودی به مازندران با اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: ماموران پلیس در ۶ مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و رامسر در همچنین در ۵۷ نقطه شهری نیز مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی فاقد مجوز را به هیچ وجه نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودرویی شبانه همچنان ادامه دارد، گفت که ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز مازندران، ۱۰ میلیون ریال جریمه به همراه دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: از ۲۴ مرداد تا پنجم شهریورماه جاری که طرح ممنوعیت تردد خودرویی را به همراه داشت، ۲۱ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مازندران را داشتند، جریمه و طی همین مدت نیز بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو غیربومی به مبدا بازگشت داده شدند.

ستاد ملی مقابله کرونا مصوب کرده بود که از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مردادماه، منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد خودرویی در تمام استان‌های کشور اعمال خواهد شد و نباید ترددی به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره صورت گیرد.افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دو برابر و حتما اخذ خواهد شد.

عبادی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است، از مسافران و گردشگران خواست با توجه به افزایش شهرهای قرمز و تشدید طرح محدودیت‌ تردد خودرویی، از سفر به این خطه شمالی کشور خودداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

بر اساس اطلاعات سامانه ماسک، شهرستان‌های آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، میاندورود، نوشهر، چالوس، کلاردشت و گلوگاه در مازندران از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. شهرستان نور نیز از ۱۶ مرداد از وضعیت قرمز خارج شده بود. با این حساب تعداد شهرستان‌های با وضعیت نارنجی مازندران به ۱۶ شهرستان رسید.

رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، ساری و بهشهر نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. شهرستان سیمرغ نیز که در موج پنجم وارد وضعیت قرمز نشده بود در رنگ‌بندی جدید از وضعیت نارنجی خارج شد و در وضعیت زرد قرار گرفت.

بر اساس اعلام دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم‌اکنون دو هزار و ۵۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۷۱ بیمار با علایم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

برچسب‌ها کرونا جریمه خودرو ساری پلیس راهور ناجا ایرنا مازندران خودرو بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا جریمه خودرو ساری کرونا جریمه خودرو ساری پلیس راهور ناجا ایرنا مازندران خودرو بهداشت و سلامت تردد خودرویی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد