Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@16:09:22 GMT

ناجا: مسیر ترانزیت به ارمنستان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۵۳۹۸

 فرمانده مرزبانی ناجا از بازگشایی مسیر ترانزیت «قاپان گوریس» به ارمنستان در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرداراحمدعلی گودرزی افزود: با توجه به سطح مبادلات تجاری بین ایران و ارمنستان و جهت تسهیل در مبادلات کالا با رایزنی به عمل آمده با مرزبانی ارمنستان مسیر ترانزیت  مسیر ترانزیت «قاپان گوریس» در منطقه نوردوز جلفا به ارمنستان بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک نیز گفت: به دنبال مسدود شدن بخشی از مسیر تردد زمینی ایران به ارمنستان تا اطلاع ثانوی از گمرکات اجرایی و شرکت‌های حمل و نقل خواسته شده تا از ارسال محموله به مرز نوردوز خودداری کنند.

سید روح اله لطیفی افزود: بخشی از مسیر تردد زمینی ایران به ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان مسدود شد.

وی ادامه داد: بر اساس اخبار واصله از برخی رانندگان سواری ورودی از سمت ارمنستان، جاده گوریس _ قاپان  به سمت ارمنستان توسط نیروهای کشور آذربایجان مسدود شد.

سخنگوی گمرک خاطرنشان کرد: مسافران و کامیون‌های حامل کالا قبل از عزیمت به مرز نوردوز در استان آذربایجان شرقی از باز بودن مسیر در ارمنستان  اطمینان حاصل کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه