Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباسعلی درستی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: واکسن های ارسال شده به این استان ظرف دو روز تزریق و تمام می شود و در روزهای دیگر هفته استان با کمبود واکسن مواجه می شود.

وی با بیان اینکه اواخر هفته گذشته به علت نبود واکسن، تزریق در مراکز واکسیناسیون انجام نشد، اظهار کرد: برای ۲ روز آینده واکسن در اختیار مراکز درمانی استان قرار گرفته است و در صورت تامین واکسن، واکسیناسیون در سایر روزهای هفته نیز تداوم خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستی با بیان اینکه میزان شیوع بیماری در این استان روند افزایشی دارد، ادامه داد: تعداد بستری های کرونا در استان روزانه به یک هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است و هر روز ۲۵ نفر جان خود را از دست می دهند.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مردم خواست برای کنترل شیوع ویروس کرونا، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی واکسن دانشگاه علوم پزشکی تبریز کمبود واکسن کرونا ترک فارس تبریز شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: سامانه بارشی از روز پنجشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و علاوه بر بارش‌های رگباری، وزش به نسبت شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: شدت فعالیت سامانه از شب پنجشنبه تا شب شنبه خواهد بود.

وی نسبت به آب گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن رواناب در مسیل‌ها و کوهپایه‌ها، بارش تگرگ در نواحی مستعد استان به دنبال فعالیت این سامانه هشدار داد و افزود: شهروندان از اتراق در کنار رودخانه‌ها و حضور در ارتفاعات پرهیز کنند.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به کاهش مختصر دمای هوا با فعالیت این سامانه خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دما از ورزقان با سه درجه بالای صفر و بیشینه دما از میانه و جلفا با ۳۲ درجه بالای صفر گزارش شده است.

امیدفر گفت: دمای هوای تبریز در زمان یاد شده بین ۱۶ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد بود و در زمان حاضر ۲۲ درجه بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته سه درجه خنک‌تر شده است.

کد خبر 749682

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون