Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از نتایج ارزیابی دور هفتم شاخص‌های ارزیابی کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی کشور، اعلام کرد، سازمان بنادر و دریانوردی موفق به کسب سطح بالای دانش فنی در مدیریت فناوری اطلاعات و رتبه اول کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیک در سطح وزارت راه و شهرسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج حاصله از گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با توجه به سخت گیرانه بودن این دوره ارزیابی که صرفا ۳۰ دستگاه اجرایی در این رده بندی قرار گرفت و ۱۲۲ دستگاه در رده بندی متوسط به پایین قرار گرفتند ،سازمان بنادر و دریانوردی موفق به کسب رتبه هفدهم از بین ۱۶۶ دستگاه ارزیابی شونده و کسب امتیاز خوب شد.

بر اساس این گزارش، سازمان بنادر همچنین موفق به کسب رتبه اول در خوشه خدمات حمل و نقل، رتبه اول در سطح مجموعه وزارت راه و شهرسازی، رتبه اول کشوری در بیشترین میزان رشد امتیازی نسبت به ارزیابی دوره قبل و کسب رتبه هشتم کشوری در اولویت سیاستی دولت کار بر محور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به دست آمد.

قرار گرفتن سازمان بنادر و دریانوردی در سطح امتیازی بالاتر از میانگین کشوری در هریک از چهار اولویت سیاستی به گونه ای که امتیاز دولت کاربر ۸۷,۵ (امتیاز میانگین کشوری ۵۰)، امتیاز دولت شفاف ۵۰ (امتیاز میانگین کشوری ۳۶)، امتیاز دولت یکپارچه ۴۵ (امتیاز میانگین کشوری ۳۳)، امتیاز دولت مشارکتی ۸۵ (امتیاز میانگین کشوری ۴۴) و امتیاز کل در دوره هفتم ۶۶.۷۵  (امتیاز میانگین کشوری ۴۱) کسب شد.

همچنین در این گزارش، سطح بالای دانش فنی در مدیریت فناوری اطلاعات در دستگاه و حضور و مشارکت نماینده دستگاه به صورت فعال و پیگیر در فرآیند ارزیابی دور هفتم، چابک بودن دستگاه در رفع نواقص و ضعف‌های مشاهده شده حین و بعد از دوره ارزیابی قبلی بر وفق نتایج شاخص‌های ارزیابی، اهتمام دستگاه در الکترونیکی کردن بخش عمده‌ای از خدمات شناسنامه‌دار تکلیفی خود و نیز حضور فعال نماینده دستگاه فرآیند ارزیابی دوره به عنوان نقاط قوت سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، این گزارش می‌افزاید؛ رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور و رییس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در نامه‌ای خطاب به علیرضا قربانی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی، از همکاری صادقانه این سازمان که منجر به گسترش خدمات الکترونیکی برای هم میهنان عزیز و کاهش مراجعات شهروندان و پیشگیری از جعل و فساد شده ، قدردانی کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی میانگین کشوری امتیاز دولت رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات