Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر از رایزنی با دو کشور برای ورود واکسن کرونا به کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن قوسیان مقدم با اشاره به ورود ۲۰ میلیون دوز واکسن کرونا توسط هلال احمر احظار کرد: از چهاردهم فروردین ماه و پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت تا هفته گذشته ۲۰ مییون دوز واکسن در محموله‌های جداگانه در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: رایزنی‌های با دو کشور جدید برای ورود واکسن کرونا توسط هلال احمر انجام شده که به زودی نتایج آن مشخص خواهد شد.

قوسیان مقدم گفت: در محموله‌هایی که واکسن کرونا وارد کشور شد در ابتدا روز‌های پنج‌شنبه و یکشنبه هر کدام یک میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن وارد شد، ولی در محموله آخری این تعداد به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرآیند ورود واکسن کرونا توسط هلال احمر در ماه‌های آتی ادامه پیدا خواهد کرد و یا خیر ادامه داد: ما به گونه‌ای عمل کرده‌ایم تا بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم و زمانی که محموله واکسن در فرودگاه مهرآباد تخلیه شود آن موقع می‌توانیم میزان و تعداد آن را اعلام کنیم، اما در هر صورت تلاش ما برای ورود واکسن ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر وزارت بهداشت واکسن کرونا قوسیان ورود واکسن کرونا برای ورود واکسن هلال احمر دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور