Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:45:44 GMT

۲۱ واحد صنعتی در بوشهر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۶۶۴

۲۱ واحد صنعتی در بوشهر به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین حسینی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر اظهار داشت: تعداد ۲۱ واحد صنعتی در زمینه ساخت کالاهای بتونی- سیمانی وگچی، بسته بندی مواد غذایی، ساخت لامپ‌های الکتریکی و تجهیزات روشنایی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، ساخت مبلمان، لوازم التحریر، ساخت و تعمیرانواع کشتی و قایق به استثناء قایق تفریحی و ورزشی، ساخت دستگاه‌ها و وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، ساخت انواع لامپ‌های الکترونیکی تیوپ و والو وسایر اجزاء الکترون و غیره جمعاً با اشتغال ۲۰۱ نفر درسطح استان به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان در سال جاری، نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس یک امر ضروری دانست و افزود: از این رو یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق بیشتر شعار سال(تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها) است که اقدامات خوبی در این زمینه در سطح کشور و استان بوشهر در حال اجراست.

وی اضافه کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان بوشهر، احیا، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و همچنین بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی، تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت تسریع و گره‌گشایی حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی از دیگر اقداماتی است که در حمایت و پشیبانی و رونق بیشترصنایع انجام گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر صنعت واحد صنعتی تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز معلم یک بسته اینترنتی را برای معلم‌هایی که در نرم‌افزار شاد حضور دارند، اختصاص می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی وجود دارد

وی ادامه داد: معلمان عزیز تا سقف ۳۰ گیگابایت از این بسته اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. این پایگاه پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواهد بود.

زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو وجود خواهد داشت.

وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خطهای رند اپراتورها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229120 برچسب‌ها پرتاب ماهواره

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران