Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدی مهدی دادمان رییس حوزه هنری در دو پیام جداگانه درگذشت پدر افشین علا شاعر معاصر و مادر شهید مجید شهریاری را تسلیت گفت.

هنرمند و استاد ارجمند
جناب آقای افشین علا

درگذشت پدر بزرگ‌وارتان را به شما و خانوادۀ محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. ان شاءالله در ایامی که متعلق به سیدالشهداء است از توجهات ویژۀ آن حضرت بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی دادمان ۵شهریور۱۴۰۰

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج روح بلند ام الشهید، حاجیه خانم زینعلی، مادر بزرگ‌وار شهید عالی مقام دکتر مجید شهریاری باعث تألم بسیار علاقمندان و رهروان حرکت عظیم انقلاب اسلامی شد.
پدر و مادر شهدا، مانند فرزندان مجاهدشان، منبع و سرچشمۀ دلیری و شجاعت، جهاد و استقامت و سربازی ولایت هستند.فقدان‌های این‌چنین، حقاً برای همۀ ما ثلمه و خسارت بزرگی است.این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانوادۀ معظم شهید شهریاری و عموم علاقمندان انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

محمدمهدی دادمان
۵شهریور۱۴۰۰

کد خبر 5291026 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدمهدی دادمان افشین علا شهید مجید شهریاری محمدرضا حکیمی محمد مهدی اسماعیلی تازه های نشر ترجمه درگذشت چهره ها ادبیات داستانی پیام تسلیت محرم 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات سروش رمان ایرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاریخ معاصر فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)