Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@11:55:13 GMT

ورود به مازندران بدون مجوز ممنوع

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۷۴۴

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به پایان ممنوعیت تردد در راه‌های استان گفت: ورود خودرو‌های بدون مجوز به استان ممنوع است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سرهنگ عبادی با اشاره به پایان ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۴ دیشب گفت: مأموران مستقر در مبادی ورودی استان، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبادی افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد که از سفر به استان بدون مجوز قانونی خودداری کنند، زیرا با اعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا مواجه می‌شوند.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۵ هزار خودروی غیربومی از ۲۴ مرداد تا پنجم شهریور به مبدا بازگردانده و در این مدت ۲۱ هزار دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

برچسب ها: سرپرست ، پلیس ، مازندران ، ممنوعیت ، خودروها ، غیر بومی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سرپرست پلیس مازندران ممنوعیت خودروها غیر بومی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • کندوان یک‌طرفه شد