Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی چلسی می‌گوید از اینکه پاری‌سن‌ژرمن به مدافع ۳۵ ساله رئال مادرید پیشنهاد داد و در نهایت او را به خدمت گرفت، ناراحت است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا که تابستان گذشته پس از هشت سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به تیم فوتبال چلسی ملحق شد، می‌گوید از اینکه مدیران این باشگاه فرانسوی تمایلی به ادامه همکاری به وی نشان ندادند و در عوض سرخیو راموس را که تقریباً هم‌سن اوست را در این تابستان به خدمت گرفتند، ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع 36 ساله چلسی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «‌ESPN» برزیل گفت: من مشکلی با راموس ندارم اما راموس در حالی پیشنهادی دو ساله از پاری‌سن‌ژرمن دریافت کرد که من در سال آخر حضورم در این تیم هم‌سن او بودم که همین واقعاً ناراحتم می‌کند. تاکنون این را به کسی نگفته بودم، واقعاً از این موضوع ناراحت شدم، چون احساس می‌کردم کاری برای باشگاه پاری‌‌سن‌ژرمن نکرده‌ام.

وی افزود: جدایی من از پاری‌سن‌ژرمن صفحه‌ای از دوران حرفه‌ای‌ام است که ورق خورده است اما در عین حال خیلی فکر می‌کنم، در مورد همه اتفاقات فکر می‌کنم. فکر می‌کنم می‌توانستم در پاری‌سن‌ژرمن کارهای دیگری انجام دهم چون بحث هشت روز یا هشت ماه حضور در PSG نبود. من هشت سال آنجا بودم و پیروزی‌های زیادی با هم کسب کردیم، کارهای زیادی انجام شد، تا پاری‌سن‌ژرمن به جایگاه کنونی‌اش رسید.

راموس خانه‌اش را به مسی تعارف زد

سیلوا تصریح کرد: دوست دام پاری‌سن‌ژرمن به قهرمانی برسد چون شایسته احترام است اما به هر حال این حس ناراحتی را دارم چون احساس می‌کنم اوضاع می‌توانست متفاوت پیش برود.

مدافع پیشین تیم‌های یوونتوس و میلان تاکنون با چلسی یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا تجربه کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخیو راموس چلسی پاری سن ژرمن سرخیو راموس چلسی پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!