Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ حاتمی وزیر سابق دفاع در دیدار با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با آرزوی موفقیت و توفیق در مسئولیت جدید برای ایشان گفت: خداوند را سپاسگزارم که توفیق خدمت در بخش امنیت کشور را به بنده داد تا بتوانم در راستای آسایش مردم، امنیت کشور و نظام اسلامی تلاش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موفق شدیم در طول ۴ سال گذشته به برنامه‌های اصلی و کلان وزارت دفاع جامه عمل بپوشانیم گفت: این کار حاصل تلاش متخصصین متعهد وزارت دفاع، همکاری نزدیک نیرو‌های مسلح و هدایت‌های مستمر فرمانده معظم کل قوا بوده است.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه کارکنان وزارت دفاع مهم‌ترین سرمایه این وزارتخانه بوده و هستند افزود: اطمینان دارم که امیر سرتیپ آشتیبانی در بحث ارتقای قدرت دفاعی و اعتلای بازدارندگی کشور با همراهی متخصصین وزارت دفاع و تعامل با نیرو‌های مسلح موفق و پیروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طی این ۴ سال در حوزه دیپلماسی دفاعی دستاورد‌های ارزشمندی داشته ایم تصریح کرد: در این مدت رئیس جمهور سابق آمریکا از هیچ تلاشی برای عقب راندن قدرت دفاعی جمهوری اسلامی فروگذار نکرد؛ اما در نهایت دنیا شاهد بود که آن‌ها نتوانستند کشور‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه صادرات اقلام و تجهیزات دفاعی همراه سازند.

وزیر سابق دفاع با بیان خاطرات و رویداد‌های شیرین و تلخ در زمان دوران مسئولیت خودش در وزارت دفاع با اشاره به سامانه پدافند هوایی برد بلند «باور ۳۷۳» گفت: این دستاورد گرانسنک نقش بسیار مهمی در بازدارندگی و دفاع از حریم هوایی کشور دارد و قادر است اهداف را از فاصله ۲۵۰ کیلومتری شناسایی و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار دهد.

امیر حاتمی همچنین با اشاره به اقدام شنیع آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد قاسم سلیمانی و در ادامه ترور دانشمند دفاعی و هسته‌ای شهید دکتر فخری زاده بیان کرد: این دو رویداد باعث تالم و تأثر ما شد هر چند دشمن در ظاهر به هدف خود رسید، اما در پس این موضوع همه آزادی خواهان و مردم این اقدامات دشمن را محکوم کردند و تروریسم واقعی را شناختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع امیر حاتمی وزیر سابق دفاع وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان

وزیر کشور آلمان با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، تحول در دفاع غیرنظامی و همچنین نظامی را درخواست کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان معتقد است که این کشور نیز باید از نظر دفاع مدنی خود را تغییر دهد.

وی در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: «ما باید سرمایه‌گذاری‌های مهم بیشتری در سیستم‌های هشدار خوب، هلیکوپترهای مدرن و سایر تجهیزات انجام دهیم.

این وزیر آلمانی تاکید کرد: همین امر در مورد حفاظت موثر از زیرساخت های حیاتی و مراقبت در صورت بروز بحران صدق می کند.

فایزر همچنین گفت که تجاوز روسیه به اوکراین به یک وضعیت امنیتی کاملاً تغییر یافته منجر شده است که در درجه اول در میان شرکای شرقی اتحادیه اروپا و ناتو مانند کشورهای بالتیک، اما همچنین از طریق تهدیدات سایبری مانند حملات سایبری، جاسوسی و انتشار اطلاعات نادرست در اینجا دیده می شود.

وی افزود: این بدان معناست که: «علاوه بر بازدارندگی و دفاع نظامی، ما باید حفاظت غیرنظامی را نیز تقویت کنیم، بنابراین به گفته وی وزارت کشور فدرال به طور فشرده با وزارت دفاع بر روی یک طرح عملیاتی برای دفاع نظامی و غیرنظامی کار می‌کند.

به گفته وی وزارت بهداشت و اداره حمل و نقل نیز در کار بر روی به اصطلاح OPLAN که به عنوان طرح محرمانه طبقه بندی شده و اکنون در نسخه اولیه در وزارت دفاع موجود است، مشارکت دارند.

تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیاناعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد