Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:48:27 GMT

شهردار جدید سرپل ذهاب انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۷۴۷۴

شهردار جدید سرپل ذهاب انتخاب شد

علی مرادیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صیادی پور از کارمندان فرمانداری سرپل‌ذهاب است که سابقه معاونت امور عمرانی فرمانداری این شهرستان را در کارنامه کاری خود دارد که اعضای شورای اسلامی شهر او را به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: در جلسه ای که امروز اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل دادند، انتخاب شهردار از بین چهار گزینه پیشنهادی آغاز و رای گیری انجام گرفت و صیادی پور با چهار رای به عنوان شهردار حائز اکثریت آرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۹۶ تاکنون صابر حیدری به عنوان شهردار سرپل ذهاب مشغول بکار بود که پس از بر کناری تا زمان انجام مراحل اداری حکم شهردار جدید منتخب، اسلام محمدی از کارمندان با سابقه شهرداری به عنوان سرپرست معرفی شده و امور مربوط به این مجموعه را عهده دار است.  

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب شورای شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب شورای شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سرپل ذهاب شورای شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم