Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@03:05:02 GMT

ستاره مغضوب استقلالی ها سرخپوش می شود ؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۷۸۸۱

ستاره مغضوب استقلالی ها سرخپوش می شود ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اینکه درخصوص لیست خروجی‌های فرهاد مجیدی در استقلال تهران روزهای گذشته صحبت‌های زیادی مطرح شده و درباره اسامی متعددی در این لیست مباحثی به میان آمده است اما در این مدت کمترین صحبت درخصوص سرنوشت ادامه همکاری داریوش شجاعیان با آبی‌پوشان شده و این درحالی است که به‌نظر می‌رسد هافبک استقلالی‌ها چراغ‌خاموش درحال بررسی پیشنهادهای خود است تا یکی از آنها را برای ادامه فعالیت فوتبالی خود انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مددی روز گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی درباره لیست خروجی‌های استقلال گفته بود فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیست تمدیدی‌ها نیستند چراکه سرمربی تیم نظری روی این دو ندارد و احتمال جدایی‌شان وجود دارد و همچنین داریوش شجاعیان هم از ابتدا در لیست مجیدی نبوده و عدد قرارداد ریگی هم بالاست که توان پرداختش را ندارند.

درخصوص بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مسعود ریگی در این مدت صحبت‌های زیادی به میان آمده چراکه تابه‌حال به‌صورت رسمی هیچ‌گاه از دو بازیکن اول به‌عنوان نفرات خروجی فرهاد مجیدی برای فصل آینده استقلال نام برده نشده بود و همین موضوع باعث شد این اسامی بیشتر از فردی مانند داریوش‌شجاعیان که از همان روز اول مشخص شده بود در لیست خروج فرهاد مجیدی قرار دارد مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرند.

با این حال داریوش شجاعیان که در دیدار فینال جام‌حذفی فصل گذشته استقلال مقابل فولاد، پنالتی سرنوشت‌سازی را از دست داده بود حالا مورد توجه همین تیم اهوازی قرار گرفته و احتمالا طی روزهای آینده درخصوص همکاری طرفین اخباری منتشر شود.

شجاعیان که به‌عنوان یک بازیکن تکنیکی و ملی‌پوش از گسترش فولاد به استقلال آمد در مدت زمان حضور در جمع آبی‌پوشان دوبار از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و غیبت‌های بلندمدتی را در این سال‌ها تجربه کرد و به‌نظر می‌رسد همین موضوع در عملکرد وی در فصول اخیر تاثیرگذار بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان استقلال داریوش شجاعیان لیگ برتر داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد

آفتاب‌‌نیوز :

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته‌ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه‌نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس