Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جمعیت در بخش تجهیزات پزشکی در دوران شیوع کرونا با دانشگاه‌های علوم پزشکی در خوزستان همکاری دارد بیان کرد: تجهیزات امانی ارایه شده در این بانک‌های امانات برای بیماران کرونایی بستری در منزل شامل دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن در ابعاد مختلف که استفاده از آنها از برای بیماران کرونایی بسیار حیاتی و مهم است می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت:ارایه این خدمات از سوی جمعیت هلال احمر در کاهش ازدحام بیماران مبتلا به ویروس کرونای بستری در بیمارستان‌ها نقش موثری داشته و در زمان شدت یافتن شیوع کرونا کمک موثری به بیمارستان‌ها و کادر درمان کرده است.

خدادادی افزود: برخی از تجهیزات بانک‌های امانات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز با توجه به اوج گیری آمار مبتلایان بستری در مراکز درمانی و نیاز مبرم بیمارستان‌های خوزستان به این اقلام، به صورت امانی و با درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی در اختیار مراکز متقاضی قرار گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: علاوه بر این تجهیزات، تعداد ۱۰ دستگاه بای پپ نیز برای استفاده در بخش‌های مراقبت ویژه بیماری‌های حاد تنفسی بیمارستان‌ها از محل این بانک‌ها تامین و در اختیار مراکز درمانی گذاشته شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از ابتدای شیوع این ویروس در خوزستان تلاش داشته از تمام ظرفیت‌های موجود در این مجموعه مردم نهاد برای ارایه خدمات به مردم استان استفاده کند و از خیران و نیکوکاران نیز درخواست کمک به این جمعیت برای ارایه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به بیماران کرونایی را خواستاریم.

هم‌اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان زرد و سه شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر