Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:12:22 GMT

اجرای پویش «نفس هدیه کنیم» در اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۹۵۴

اجرای پویش «نفس هدیه کنیم» در اردبیل

داور طاعتی نیری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای تامین تجهیزات پزشکی بیماران نیازمند و تکمیل بانک امانات تجهیرات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل، پویش «نفس هدیه کنیم» در اردبیل اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اردبیل در شرایط بحرانی کرونا و تکمیل تخت‌های بیمارستانی، برای کمک به بیماران کرونایی نیازمند تجهیزات پزشکی از جمله کسپول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات هلال احمر شهرستان اردبیل

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل تصریح کرد: بانک امانات تجهیزات جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل راه‌اندازی شده است که در این بانک امانات، تجهیزات پزشکی موجود در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

طاعتی نیری بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا و نیاز ضروری به کپسول اکسیژن، میزان مراجعات مردمی نیز جهت تامین کپسول اکسیژن بیماران کرونایی به بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این شرایط نیازمند حمایت و مشارکت خیرین برای تکمیل بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان و ارائه خدمات بیشتر به بیماران نیازمند هستیم‌.

اهمیت مشارکت خیران در پویش «نفس هدیه کنیم»

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با دعوت از عموم مردم و خیرین برای مشارکت در پویش «نفس هدیه کنیم» بیان کرد: خیرین می‌توانند هر نوع تجهیزات پزشکی از جمله کپسول اکسیژن را به جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل تحویل دهند تا در بانک امانات به‌صورت امانتی مورد استفاده بیماران قرار گیرد.

طاعتی نیری با اشاره به اهمیت مشارکت در پویش «نفس هدیه کنیم» گفت: تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کاری بسیار ارزشمند، انسان‌دوستانه و مؤمنانه است که با این کار خیر می‌توانیم زندگی را به بیماران هدیه کنیم.

وی گفت: جمعیت هلال احمر حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است که این‌ مجموعه در تمام شرایط سخت و بحرانی به‌خصوص در شرایط کرونایی در خدمت مردم بوده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه اکسیژن ساز جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل تجهیزات پزشکی نفس هدیه کنیم بانک امانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد