Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرحله دوم طرح واکسیناسیون اهالی صنعت بیمه آغاز شد و همکاران محترم صنعت بیمه می توانند در سامانه تزریق واکسن کرونا ثبت‌نام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سندیکای بیمه گران ایران، با پیگیری مستمر بعمل آمده از سوی دبیرکل سندیکا و مساعدت دولت سیزدهم پس از انجام مرحله نخست طرح واکسیناسیون کارکنان و فعالان صنعت بیمه، هم اکنون در مرحله دوم گروه باقیمانده همکاران محترم می توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت برای تزریق واکسن کرونا نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سندیکای بیمه گران ایران طی اطلاعیه ای نحوه ثبت نام را به شرح زیر تشریح کرد:
همکاران ارجمند صنعت بیمه
ضمن آرزوی سلامتی، در مرحله دوم واکسیناسیون فعالان و کارکنان صنعت بیمه هم اکنون همکاران گرانقدر می توانند؛ جهت ثبت نام و انتخاب نزدیکترین مرکز به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی
https://salamat.gov.ir/ مراجعه فرمایند.
لذا افرادی که پیامک مربوطه را از سوی سندیکای بیمه گران ایران دریافت نموده اند می توانند ضمن مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون وزارت بهداشت نزدیکترین مرکز واکسیناسیون به محل سکونت خود را انتخاب نمایند.
همچنین عزیزانی که پیامک را دریافت نموده اند و در روند ثبت نام با مشکل مواجه هستند؛ می توانند با شماره 8748اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس حاصل فرمایند.
کارکنان و فعالان صنعت بیمه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی سندیکا به نشانی WWW.SBI.IR و صفحه رسمی این نهاد صنفی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی Insurers.syndicate@ مراجعه فرمایید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سندیکای بیمه گران صنعت بیمه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند