Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین با اشاره به همکاری بخش‌های مختلف اجرایی کشور برای مبارزه با  ویروس منحوس کرونا گفت:‌ اجرای طرح شهید سلیمانی از اقدام‌های بسیار خوبی بود که از سال گذشته آغاز و در سال جدید موضوع واکسیناسیون نیز به فعالیت‌های آن اضافه شد که با تامین وسیع‌تر واکسن، امید می‌رود طبق پیش‌بینی و زمان‌بندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تا پایان دهه فجر همه کشور واکسینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار فدوی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی، جمعیت و آمار مورد نیاز روزانه در کاشان رصد و واکسیناسیون با توجه به زمان‌بندی مشخص آن انجام شود، افزود: رفع مشکل کمبود واکسن در این شهرستان و پیگیری افزایش آن در تهران پیگیری می‌شود.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در دولت جدید وعده‌ها خارج از حرف و شعار محقق شود، اظهار داشت: تمامی فعالیت‌ها باید الهی و برای رضای خداوند باشد که در این صورت علاوه بر محفوظ بودن اجر و پاداش آن کار و خدمت دارای خیرات و برکات زیادی می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر انجام تکلیف و باور بر انجام آن در رده‌های مختلف اجرایی اضافه کرد: در رابطه با کرونا نیز وظیفه ما پیشگیری، مقابله و مبارزه با این ویروس منحوس است تا نتیجه آن بهتر و بیشتر از سوی خدواند دریافت شود.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه تمامی جهان حتی افرادی که دین و اعتقادی نداشتند با درگیری این ویروس کشنده و گرفتاری‌های آن به فطرت خداجویی بازگشتند، خاطر نشان کرد: در این دوران فیلم‌ها و تصویرهایی منتشر شد که انسان‌ها در برابر خداوند زانو زدند و دعا کردند.

طلایه‌داری نیروهای مسلح در بحران کرونا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز با تاکید بر طلایه‌داری نیروهای مسلح شامل نظامی، انتظامی، ارتش، بسیج و سپاه در بحران کرونا به سکانداری رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: نیروهای مسلح علاوه بر وظیفه دفاعی و نظامی، همواره در تمامی بحران‌های کشور در خدمت به مردم و محرومان پیشگام هستند و زیبا می‌درخشند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات گسترده کادر درمان از ابتدای شیوع کرونا افزود: مهم‌تر از این بخش، خدمات فداکاری و تلاش نیروهای مسلح به ویژه ارتش، سپاه و بسیج در این عرصه است که خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه در نظام الهی نیروهای مسلح فقط وظیفه دفاعی و نظامی ندارند، اظهار داشت: همان‌طور که این نیروهای جان برکف در زمان جنگ تحمیلی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران زیر چکمه مستکبران برود و حتی در دفاع از حرم در یک کشور در حال سقوط آن را با نهایت اقتدار مستقل نگه داشتند، در مبارزه با پدیده شوم و مرگبار کرونا پیشاپیش و در صدر بحران با حرکت جهادی خود حضور یافتند و با تفکر بسیجی در کنار مردم خدمات شایانی کردند.

امام جمعه کاشان راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون را جلوه‌ای از تجلی خدمت نیروهای مسلح به ویژه بسیج دانست و گفت: نیروهای مسلح که همواره در تمامی مراحل و بحران‌های کشور با سیاستگذاری حمایتی و تبعیت از رهنمودهای رهبری بار مشکلات را به دوش می‌کشند پیشتاز معرکه و مایه افتخار و مباهات هستند.

آیت‌الله سلیمانی کوچکترین نمونه حمایت مشارکتی و همراهی بسیج را اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی عنوان و اضافه کرد: امروز نیز مشارکت و همکاری این نیروها به ویژه با اجرای طرح شهید سلیمانی در کمک با اجرای واکسیناسیون عمومی جلوه‌ای دیگر از تجلی خدمت و حرکت جهادی نیروهای مسلح برای مردم است.

کمک ۳۰ میلیارد تومانی خیران با اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اظهار داشت: این خطه نخستین شهرستان درگیر ویروس منحوس کرونا پس از قم در بین استان‌ها و شهرستان‌های کشور و دارای تجربه سخت و گرانبها در مدیریت و مهار این بیماری و مقابله با آن شد.

سرهنگ کریم اکبری با تاکید بر پیشتازی و اوج خدمت مردم کاشان، جامعه پزشکی، خیران و کادر درمان و بهداشت در خدمت به بیماران مبتلا به کرونا، افزود: مردم، خیران، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اداری این شهرستان نیز در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی در نیمه شعبان سال گذشته به عنوان یکی از مختصات جامعه مهدوی از یکسال گذشته تاکنون افزون بر ۳۰ میلیارد تومان به محرومان و بیماران کرونایی کمک کردند.

وی با یادآوری کمک‌ها و مشارکت بسیجیان کاشان در عرصه‌های مختلف بهداشت و درمان از جمله موضوع غربالگری، ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی با اجرای طرح شهید سلیمانی در سه محور نظارت، حمایتی و مراقبتی اضافه کرد: ابتدا جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان و پس از آن با ایجاد ۶۵ قرارگاه جهادی حافظان سلامت بسیجیان خدمات قابل توجهی به مردم، نیازمندان و بیماران کرونایی ارایه کردند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، وجود روحیه جهادی، ایثار و شهادت در بین فرزندان بسیجی شهرستان به تاسی از پدران و برداران شهیدشان را در همکاری و کمک به کادر درمان بسیار موثر و سرنوشت‌ساز عنوان و اضافه کرد:  راه‌اندازی این مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج به عنوان مهمترین و بزرگترین مرکز واکسیناسیون شهرستان در کنار چهار مرکز دیگر آن به شرط تامین واکسن بیشتر آمادگی گسترش و توسعه این مرکز را برای اتمام طرح واکسیناسیون تا پایان دهه فجر بر پایه پیش‌بینی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد.

 سرهنگ اکبری با تاکید تدوام این جهاد مقدس و همکاری گسترده با کادر درمان و بهداشت تا پایان ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: بسیجیان در کنار دولتمردان و مردم در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان بر کف ایستاده و تدوام همکاری دارند.

واکسینه شدن حدود ۲۸ درصد جمعیت هدف در کاشان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با یادآوری ابلاغ و اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی گفت: گام پنجم در ۶ راهبرد تعریف شد که انجام واکسیناسیون راهبرد نخست آن است.

سیدعلیرضا مروجی با تاکید بر اینکه نیروی مقاومت بسیج در پنج راهبرد از جمله بیماریابی، آموزش همگانی، کمک مومنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و حتی تقویت درمان سرپایی حضور فعال دارد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاسان با هماهنگی قوای نظامی و انتظامی قصد راه‌اندازی سالنی برای درمان سرپایی و نظارت بر شیوه‌نامه‌های بهداشتنی را دارد.

وی حرکت بسیجی‌وار کادر درمان و بهداشت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بی‌شائبه نیروهای سپاه کاشان در راه‌اندازی و تجهیز مرکز تجمیعی واکسیناسیون را اقدامی جهادی در مدت کوتاه از زمان تصویب تا عملیاتی شدن آن دانست و افزود: راه‌اندازی این سالن مرهون زحمات و همکاری  نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره تبلیغات اسلامی و سایر افراد، نهادها و دستگاه‌های اجرایی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تقدیر از کمک‌ها و مشارکت افتخارآفرین تمامی مسوولان روحانیان، مردم، هیات‌های مذهبی شهرستان پیگیری افزایش تامین واکسن برای کاشان و پوشش طیف وسیع‌تری از جمعیت هدف را از جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی خواستار شد و گفت: استقبال از تزریق واکسن برکت در منطقه کاشان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در اعتماد به تولید ملی بیش از سایر واکسن‌ها است.

مروجی تصریح کرد: در صورتی که واکسن بیشتری برای منطقه‌ تامین شود پوشش حدود ۲۸ درصدی اجرای طرح واکسیناسیون واکسن در کاشان و آران و بیدگل که اکنون بالاتر از میانگین کشوری است، می‌تواند به ۲ برابر افزایش یابد.

۲ وعده محقق نشده وزارت بهداشت

وی با انتقاد از اینکه بسیاری از امور با وعده و حرف عملیاتی نمی‌شود و وعده‌های بسیاری در کمک به کاشان پشت سر گذاشته شده است، اظهار داشت: کمک ۸۰ میلیارد تومانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته‌های قبل که رسانه‌ای نیز شد و مجوزهای ۱۵۰ نیرویی که تاکنون محقق نشده ۲ مورد از این وعده‌های شعارگونه است.

به گفته وی، امید می‌رود در دولت جدید با محقق شدن وعده‌های قول داده شده بتوان امور را بهتر پیش برد و به مردم خدمت کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تقدیر از فعالان حوزه بهداشت و درمان که پا به پای یکدیگر در تلاش برای مبازه با کرونا هستند، تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون و خدمات دیگر قوت قلبی برای همکاران کادر درمان در بیمارستان‌ها است که با از دست رفتن هموطنان و درد کشیدن آنان به شدت در فشار کاری هستند.

مروجی میزان موفقیت کادر درمان در کاشان و آران و بیدگل را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و افزود: متقاضیان بسیار زیادی از دیگر مناطق برای پوشش درمان در منطقه کاشان وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: همکاری و قاطعیت دادستان کاشان برای اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان مزید امتنان است.

در آیین راه‌اندزی مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج کاشان سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء فرمانده سپاه اصفهان، سردار محدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران، معاونان دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای تامین و برخی از مدیران دستگاه‌های اداری کاشان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه کاشان کاشان واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه کاشان کاشان دانشگاه علوم پزشکی امام جمعه کاشان کاشان واکسن کرونا مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی طرح شهید سلیمانی جانشین فرمانده انقلاب اسلامی نیروهای مسلح فرمانده سپاه ویروس منحوس کادر درمان راه اندازی اجرای طرح وعده ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی