Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان 11 نفرعاملان فروش اقلام دارویی خارح از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند. 


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر اضهار داشت: مامورین پلیس امنیت عمومی استان درراستای مقابله جدی با هرگونه تهیه و توزیع داروی خارج از چرخه توزیع با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در صنوف و محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک محل دپو و احتکار اقلام پرشکی وبهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 


وی افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با توجه به شرایط کمیاب دارویی در کشور و استان در بازرسی دقیق از یک بنگاه معاملاتی ملکی تعداد 11 هزارو 152 قلم انواع آمپول و قرص های کمیاب که جهت فروش با قیمت بالا و خارج از چرخه احتکار شده بودند کشف کردند. 


فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش داروهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، 13 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ضمن شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا ، تعداد 10 نفر دیگر از رابطین و فروشدگان داروی قاچاق دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به یگان انتقال داده شدند .


این مقام ارشد انتظامی استان ضمن برخورد قاطع پلیس با احتکار کنندکان کالا از مردم در خواست کرد: در صورت آگاهي از هر گونه اقدام به قاچاق، مراتب را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کشفیات دارو هرمزگان خارج از چرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار وحید مجید اظهار داشت: با تمرکز بر سه هزار صفحه، یکهزار و ۴۰۰ نفر که عمدتاً کلاهبردار بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی، واریز وجه را نخستین اقدام برای کلاهبرداری از متقاضیان و مراجعان صفحات فروش سلاح عنوان کرد و افزود: فروشندگان پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه، مشتریان را از کانال مورد نظر خارج می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند.

رئیس پلیس فتای فراجا به برخورد با قدرت نمایی و ایجاد ترس در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

سردار مجید از شناسایی و مسدود شدن ۹ هزار و ۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد خبر داد و گفت: یکهزار و ۶۰۰ نفر از گردانندگان این صفحات دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس فتا فراجا هشتم اردیبهشت نیز از آغاز طرح عملیات پلیس فتا، علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی» در سال جاری خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در زمینه رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

سردار مجید با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست ضمن مشارکت و همکاری با پلیس در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • فروش اینترنتی دارو
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه