Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از خانواده مرحوم دانشی که عزیز خود را با رعایت همه پروتکل ها و با تعداد بسیار کم و مراسم حداقلی تشییع و خاکسپاری کرده بودند قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: از رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها و صدا و سیما انتظار می‌رود فرهنگ سازی کرده که پاشنه آشیل ما تجمعات و به خصوص تشییع جنازه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: همه آمارها دست به دست هم داده و آنجایی که رعایت نمی‌شود بسیار نگران کننده بوده و آنجایی که رعایت می‌کنند وضعیت قابل قبول است.

کلانتری تصریح کرد: باید از زحمات دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان و پرستاران مراکز بهداشتی و درمانی مراکز واکسیناسیون قدردانی کنیم و به مردم بگوییم که رعایت پروتکل ها همراه با واکسیناسیون منجر به وضعیت خوب خواهد شد.

وی گفت: اما در صورتی که یکی انجام شود و دیگری صورت نگیرد عواقب بدی را خواهیم داشت.

استاندار در خصوص وضعیت واکسن در استان گفت: فرآیند توزیع واکسن‌ها مشخص بوده و اکنون چند محموله فراتر از سهمیه وارد استان شده که در این خصوص باید از دکتر تقوی‌نژاد معاون وزارت بهداشت و همچنین دکتر ذوالفقاری در وزارت کشور قدردانی کنیم که با حمایت آنها سهمیه اضافه گرفته‌ایم و اکنون ۶۰ هزار واکسن تزریق نشده داریم که باید به کار سرعت بخشیده شود.

وی گفت: اکنون درخواست کاهش سن برای استان را داریم تا بتوان زودتر این واکسن ها را تزریق کرد برای این کار باید در درون استان تصمیم گرفته شده و سن واکسن پنج سال پایین بیاید همچنین دز دوم فرهنگیان شروع خواهد شد.

استاندار با بیان این که باید تشییع جنازه حتماً با تعداد کمتر از ۳۰ نفر صورت بگیرد در ادامه گفت: هنوز به وضعیت هشدار و اضطرار در استان نرسیده‌ایم هرموقع 70 درصد تخت‌های ما اشغال شده باشد دانشگاه علوم پزشکی به ما خبر می‌دهد تا چاره اندیشی برای این کار کنیم که خوشبختانه هنوز به وضعیت اضطرار تخت‌های بیمارستانی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون کهگیلویه و بویراحمد صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند