Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:02:01 GMT

گازرسانی به پنج روستای مرزی سربیشه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۱۰۷۲

گازرسانی به پنج روستای مرزی سربیشه افتتاح شد

فرماندار سربیشه روز شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: عملیات گازرسانی به روستای مرزی ماهیرود به نمایندگی از روستاهای سواران، احمدآباد، رزق و فخرالدین امروز به بهره‌برداری رسید و ۲۳۴ خانوار در این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

محمد محمدی بیان کرد: ۲۳۶ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل این طرح‌های گازرسانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از افتتاح واحد بتون سیال در بخش درح با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: ساختمان بخشداری درح نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان افتتاح شد.

فرماندار سربیشه افزود: طرح جدول‌کشی، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید حمزه‌ای شهر سربیشه نیز با اعتبار ۵۷۶ میلیون تومان در پنجمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی از آغاز عملیات اجرایی تعریض، بهسازی محور اصلی سربیشه - مرز ماهیرود با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر سربیشه نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی در پنجمین روز هفته دولت به سربیشه رفت و با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر سربیشه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

برچسب‌ها هفته دولت شهرستان سربیشه افتتاح طرح گاز رسانی خراسان جنوبی توسعه روستایی پروندهٔ خبری گازرسانی، هدیه ای به خانواده های روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شهرستان سربیشه افتتاح طرح هفته دولت شهرستان سربیشه افتتاح طرح گاز رسانی خراسان جنوبی توسعه روستایی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه حصار دار خوسف با ۵۵ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه حصار دار از توابع خوسف با ۵۵ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: بعد از آن ایستگاه فریز با ۴۶ میلی متر، مختاران ۴۰ میلی متر,علی اباد زارعین ۳۹ میلی متر، قدمگاه ۳۱ میلی متر، حسین آباد ۳۰ میلی متر،مود و ابراهیمی ۲۹ میلی متر، گزیک، دستگرد درمیان، حجت آباد، سربیشه ۲۸ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۲۸ میلی متر و اسدیه ۱۹ میلی متر ثبت شده است.

وی گفت: همچنین در مراکز شهرستان‌ها نیز سربیشه با ۲۸ میلی متر، خوسف ۲۰ میلی متر، اسدیه ۱۹ میلی متر، ایستگاه فرودگاهی ۱۷ میلی متر، نهبندان ۱۶ میلیم تر، قاین ۱۱ میلی مترفحاجی اباد ۸ میلی متر، فردوس ۵ میلی متر، بشرویه و طبس ۳ میلی متر و سرایان ۲ میلی متر را ثبت کرده است.  

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • برنامه جدید دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه حصار دار خوسف با ۵۵ میلی متر
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید