Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بعد از افزایش سرمایه 2009 درصدی بانک دی و بسته بودن این نماد به مدت 4 ماه ، این بار بانک دی با قدرت ظاهر شده و با گارد صعودی آغاز به کار کرد.

 

به گزارش پول نیوز،وحید مسعودی در گفتگو با خبرنگار ما یکی از سهام کم ریسک بورس در صنعت بانکی ها ، در حال حاضر چیزی جز بانک دی نیست و با ورود پول قوی را در این سهم نظاره گر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سهم پس از اعمال افزایش سرمایه و بازگشایی آن ، چند روزی سهامداران کوتاه مدت و نوسان‌گیر را پیاده کرده و حالا پرقدرت در حال صعود به سمت هدف های بالاتر می باشد. قیمت این سهم در حال حاضر 1263 ریال است و ارزانترین سهم صنعت بانکی به شمار می آید.

آیا قیمت ارزان ،ملاکی برای خرید سهم بانک دی است؟

اگر چه قیمت ارزان یک سهم دلیل قطعی برای خرید و سرمایه گذاری در آن نیست ولی خریداران پر قدرت در بورس ، یکی از ملاک های خود را قیمت پایین سهم می دانند و در تصمیم سهامدارن و سرمایه گذاران تاثیر گذار است.

در ادامه مسعودی افزود: بانکی ها نسبت به سایر صنایع در بورس تهران ، از رشد کمتری برخوردار بوده اند و در اگر رشد شاخص کل بورس ادامه دار باشد، بانکی های رشد بیشتری را خواهند داشت.

در تحلیل تکنیکال سهم بانک دی به میانگین های متحرک اشاره شده و درحال حاضر در تایم هفتگی بر روی میانگین های متحرک نمایی 100 و 200 قرار دارد و با گارد صعودی از این ناحیه رشد خود را آغاز کرده است.

پایین ترین قیمتی که در نمودار قیمت بانک دی پس از افزایش سرمایه و تعدیل قیمت در مرداد ماه 1400 آن وجود دارد ، 1000 ریال است که با توجه رشد بازار سرمایه در هفته های اخیر ، رسیدن قیمت این سهم به عدد 1000 ریال بعید است.

افراد می توانند با رعایت حد ضرر ، در این سهم سرمایه گذاری کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بازار سرمایه شاخص کل بورس شاخص کل سهم بانک دی بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟


طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزار‌های پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه‌های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپرداز‌ها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.


دیگر خبرها

  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت