Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن نیک‌ورز ، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اشاره به کشف بقایای جسد زن و مردی میانسال در تانکر آب یکی از شرکت‌های پیمانکاری معدن گهرزمین وابسته به گل گهر در این شهرستان، گفت: دستورات قضایی لازم جهت انجام اقدامات تخصصی به منظور شناسایی هویت این اجساد صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیک‌ورز  افزود: علاوه بر قرائن موجود در محل کشف اجساد، یک کارت بانکی نیز کشف شده که سرنخی برای شناسایی هویت این اجساد به شمار می‌رود و تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در حال انجام اقدامات مربوطه برای شناسایی هویت این اجساد هستند.

او اظهار کرد: کارگران متصدی هنگام تنظیف، اسکلت دو جسد را داخل تانکر مشاهده کردند.

دادستان و سیرجان ادامه داد: بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت‌های پیمانکار گهرزمین، این تانکر بتازگی برای انتقال آب امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده می‌کنند و به مسئولان شرکت خبر داده اند.

نیک ورز گفت: با توجه به اینکه اجساد کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان فوتشان هم معلوم نیست و احتمال گذشت یکسال از زمان فوت آنان وجود دارد.

این مسئول قضایی با بیان اینکه تشخیص هویت اجساد، تاریخ دقیق فوت و علت فوت نیاز به بررسی فنی و زمان دارد، ادامه داد: اجساد زن و مرد میانسالی تشخیص داده شده اند که ظاهرا معتاد بوده اند و بر اثر سرمای شدید یا مصرف مواد مخدر فوت شده اند.

دادستان سیرجان گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت‌ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت‌تر اجساد را شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف جسد دادگستری کرمان معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در سنگر دستگیر شد

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی در بخش سنگر قصد اخاذی از اهالی و واحدهای صنفی را دارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد، متهم با غصب عنوان خود را مأموران یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری متهم داخل منزلش و کشف یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097364

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید