Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در تشریح عملکرد پلیس راهور در اجرای طرح مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با موضوع منع تردد بین استانی، گفت: از تمامی هموطنان عزیز که با سعه صدر و مشارکت حداکثری خود پلیس راهور را در اجرای طرح ملی منع تردد که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بود یاری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس در سطح کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول ۱۲ روز اجرای طرح فوق در محورهای اصلی شاهد کاهش چشمگیر تردد بودیم، به‌طوری که در آزادراه رشت _ قزوین ۸۰ درصد، چالوس ۸۴ درصد، تهران - قم ۷۱ درصد و محور کاشان - اصفهان ۵۸ درصد کاهش تردد را داشتیم.

هادیانفر اضافه کرد: میانگین تردد در محورهای شمالی کشور (هراز، فیروزکوه و چالوس) شاهد کاهش ۶۲ درصدی بودیم و در کل کشور با کاهش ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بودیم.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راهور در ۱۴۲۲ نقطه به‌صورت فیزیکی در کل کشور استقرار داشتند و تعداد ۱۹۱۰ تیم با ۱۲۸۴۰ نفر نیروی پلیس در این طرح به‌صورت شبانه‌روزی انجام وظیفه کردند.

رییس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در این طرح تعداد ۶۹۰ هزار و ۷۲۸ دستگاه از خودروها از مسیرهایی که منع تردد اجرا می‌شد، بازگردانده شدند و به تعداد ۷۱۹ هزار و ۵۰۳  دستگاه خودرو تذکر لسانی توسط عوامل پلیس راهور داده شده است.

وی اشاره کرد: در کنار استقرار فیزیکی مأموران، از تعداد ۱۲۹  دستگاه دوربین‌های جاده‌ای و ۸۶۸ دستگاه دوربین‌های شهری به‌صورت سیستمی نسبت به کنترل و پایش تردد خودروهای بومی و غیربومی استفاده شد.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا بیشترین کاهش تردد به ترتیب اولویت، استان گیلان ۵۹ درصد، مازندران ۵۸ درصد، قزوین، تهران و البرز ۵۲ درصد و خراسان رضوی با ۵۰ درصد  بودند.

 وی در خصوص علت افزایش تردد پلاک‌های غیربومی در دو استان گیلان و مازندران نیز گفت: تعدادی از رانندگان قبل از اجرای طرح ممنوعیت تردد به این دو استان سفر کرده بودند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا، هادیانفر گفت: در طول اجرای طرح ممنوعیت‌ تردد، تعداد یک‌میلیون و یک‌صد هزار دستگاه خودرو اعمال قانون شدند و تصادفات فوتی نیز در این ایام ۴۴ درصد و تصادفات جرحی نیز  ۲۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

پربیننده ترین احتمال بازگشایی حضوری همه مدارس از اول آبان ماه گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا در مورد منشأ ویروس کرونا منتشر شد پایان ممنوعیت تردد کرونایی از امشب داروی جایگزین برای مبتلایان قارچ سیاه اعلام شد دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد / انشالله در این سفر بتوانیم بخشی از مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: منع تردد پلیس راهور اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کد خبر 6092881

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران