Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدمهدی بانشی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واکسن به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و در شهرها افراد بالای ۵۰سال و در روستاها افراد بالای ۴۰ سال در حال واکسیناسیون هستند.

وی افزود: از ابتدای هفته گذشته تا کنون  واکسیناسیون گروه‌های پرخطر از جمله مادران باردار در دستور کار قرار گرفته و به سرعت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون استقبال مردم برای تزریق واکسن مناسب بوده اما انتظار می‌رود استقبال بیشتر شود، بیان کرد: کسانی که دُز اول واکسن را دریافت کردند حتما برای دُز دوم مراجعه کنند.

بانشی عنوان کرد:تاکنون ۲۵۹ هزار و ۴۲۸ دز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است که از این تعداد ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ دز آن تزریق شده است.

وی ابراز داشت:از مجموع واکسن های تزریق شده ۱۸۰ هزار دز برای نوبت اول و ۶۵ هزار دز برای نوبت دوم افراد تزریق شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: روز گذشته محموله ۴۵هزار دوزی واکسن کرونا وارد کهگیلویه و بویراحمد شد که شب گذشته در شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت بالای ۵۰ سال  کهگیلویه و بویراحمد، ۹۵ هزار نفر نوبت اول واکسن کرونا را دریافت و همچنین ۳۸.۷ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال نیز هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

بانشی افزود: برخلاف پیک‌های قبلی که شاهد مرگ افراد سالمند بودیم با اجرای واکسیناسیون در پیک پنجم مرگ و میر در سنین پایین‌تر بوده است.

وی ابراز داشت:سالمندان به موقع واکسن دریافت کردند به همین دلیل مرگ‌ کرونایی در سالمندان کاهش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدگفت: اگر سالمندان واکسن دریافت نمی‌کردند مرگ‌ و میرها در این پیکسه برابر آمار کنونی بود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد واکسن کووید 19 یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد واکسن کووید 19 یاسوج کهگیلویه و بویراحمد واکسن کووید 19 یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد