Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی  اظهار کرد: به منظور افزایش دانش و مهارت کارکنان و کاربران مجاری عرضه در زمینه ایمنی ،بهداشت و محیط زیست بیش از 4000 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان منطقه در 5 ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: حفظ و صیانت نیروی انسانی و ارتقاء فرهنگ و دانش ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی یکی از الزامات است که برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و اختصاصی اچ اس ای به منظور پیشبرد اهداف ایمنی و بهداشت کار و اثر بخشی اقدامات در سازمانها بعنوان یکی از شاخص‌های سیستم‌های فعال شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خشایی گفت: در پنج ماهه سال جاری 2200 نفر ساعت آموزش ایمنی و آتش نشانی 900 نفر ساعت آموزش بهداشت و 900 نفر ساعت آموزش محیط زیست به شرکت کنندگان ارائه شده است و برگزاری دوره های آموزشی در ماه‌های آینده بصورت منظم و با هدف بروز رسانی دانش کارکنان منطقه و کاربران مجاری عرضه سوخت ،افزایش مهارت و حفظ محیط زیست برای عموم پرسنل شرکت و جایگاههای سوخت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست آموزش دانش کهگیلویه و بویراحمد محیط زیست نفر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است