Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های فلسطینی از زخمی شدن ۹ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست در شرق غزه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، شنبه شب در پی حملات نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در فعالیت‌های موسوم به «خشم شبانه» در شرق نوار غزه، 9 جوان فلسطینی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست مستقر در مرزهای غزه به سمت شرکت کنندگان در فعالیت‌های خشم شبانه گلوله جنگی و پلاستیکی شلیک کردند که بر اثر این تیراندازی‌ها 9 فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اثر حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی شماری از خبرنگاران زخمی شدند.

 گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر شنبه اعلام کردند که مهلت داده شده به رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و هیچ تغییری در وضعیت محاصره غزه ایجاد نشده است.

شبکه قدس فلسطین عصر شنبه به نقل از اتاق عملیات مشترک این گروه‌ها گزارش داد: «تشدید تدریجی از عصر شنبه با عملیات خشم شبانه در شرق غزه آغاز می‌شود و از روز یکشنبه، بالن‌های آتش زا و انفجاری به عرصه عملیات باز خواهد گشت».

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین به رژیم صهیونیستی درباره حمله به جوانان فلسطینی هشدار داد و تاکید کرد: اسرائیل صورت ارتکاب چنین خبطی، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد که حتی روزی هم در حساب و کتاب‌هایش فکر آن را نمی‌کرده است.

درگیری مسلحانه در شهر نابلس/ شهادت نوجوان فلسطینی و واکنش حماسگروه‌های فلسطینی: به تلاش برای شکستن محاصره غزه ادامه می‌دهیمگروه‌‎های فلسطینی: مقاومت و انتفاضه تنها راه بازدارنده علیه اسرائیل است

مصر اخیراً تلاش کرده با وساطت خود، ارسال بالون‌‌های آتش زا و تظاهرات فلسطینیان در نوار غزه را لغو کند با این حال، گروه‌های مقاومت توقف این دو اقدام را منوط به کاهش محاصره غزه و لغو آن کرده‌‌اند.

رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته بعد از جنگ یازده روزه اخیر، از اجرای تعهدات خود از قبیل کاهش محاصره و ترخیص برخی از اقلام و مواد به غزه و موافقت با ورود کمک های مالی به غزه طفره رفته و انتظار می‌رود، تداوم این گونه کارشکنی ها به آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی منجر شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه اخبار فلسطین نظامیان صهیونیست گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی