Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از امروز شنبه با هدف کاهش محاصره این منطقه، تصمیم به تشدید عملیات علیه رژیم صهیونیستی گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه گفتند که مهلت داده شده به رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و هیچ تغییری در وضعیت محاصره غزه ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه قدس فلسطین عصر امروز شنبه به نقل از اتاق عملیات مشترک این گروه‌ها گزارش داد: «تشدید تدریجی از عصر امروز با عملیات خشم شبانه در شرق غزه آغاز می شود و از فردا یکشنبه، بالن‌های آتش زا و انفجاری به عرصه عملیات باز خواهد گشت».

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره حمله به جوانان فلسطینی هشدار داد و گفت که در صورت ارتکاب چنین خبطی، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد که حتی روزی هم در حساب و کتاب‌هایش فکر آن را نمی‌کرده است.

این اتاق همچنین از احتمال حرکت به سمت درگیری با راکت‌ها و موشک‌ها خبر داد و گفت: «[حتی] این احتمال به صورت جدی وجود دارد که ما میدان و عرصه را به صاحبان راکت‌ و موشک‌اندازها واگذاریم».

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت غزه همچنین آمده است: «مهلت اشغالگران تمام شده و محاصره مستمر غزه ما را مجبور می‌کند که شهرک‌های صهیونیست نشین را به منطقه‌ای غیر قابل زندگی و زندگی شهرک نشین‌ها را به جهنم تبدیل کنیم».

مصر اخیراً تلاش کرده با وساطت خود، ارسال بالون‌های آتش زا و تظاهرات فلسطینیان در نوار غزه را لغو کند با این حال، گروه‌های مقاومت توقف این دو اقدام را منوط به کاهش محاصره غزه و لغو آن کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته بعد از جنگ یازده روزه اخیر، از اجرای تعهدات خود از قبیل کاهش محاصره و ترخیص برخی از اقلام و مواد به غزه و موافقت با ورود کمک های مالی به غزه طفره رفته و انتظار می‌رود، تداوم این گونه کارشکنی ها به آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی منجر شود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقاومت غزه فلسطین گروه های مقاومت رژیم صهیونیستی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا