Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها ساعتی پس از آنکه مدیرعامل آلومینیوم اراک در برنامه ورزشی شبکه تلویزیونی محلی از انتخاب قطعی سرمربی این تیم در روز یکشنبه هفتم شهریور ماه خبر داد، رسول خطیبی که پیش از این گزینه اصلی هدایت آلومینیوم نامیده می شد، شبانه به اراک رفت تا این احتمال قوت بگیرد که ظهر یکشنبه خطیبی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، بعد از آنکه سعید عباسی مدیر عامل برکنار شده آلومینیوم اراک به دلیل بی توجهی به تصمیم کارخانه آلومینیوم و تمدید قرارداد علیرضا منصوریان برای هدایت این تیم، از مدیریت باشگاه کنار گذاشته شد و محرابی دیگر عضو هیات مدیره جای او را گرفت، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه تلاش کردند در کمترین مدت زمان ممکن با تمام گزینه های سرمربیگری آلومینیوم مذاکره کنند و از میان آنها یک نفر را به عنوان جانشین منصوریان برگزینند.

مدیران ارشد آلومینیوم برای انجام این کار به تهران آمدند و روزهای پنجشنبه و جمعه در یکی از هتل های پایتخت با سیدمهدی رحمتی، رسول خطیبی، سیروس پورموسوی، رضا عنایتی، حسین فرکی و سایر گزینه های سرمربیگری تیم مذاکره کردند. در پایان این مذاکرات گفته شد خطیبی و رحمتی بیشترین شانس را برای قبول هدایت آلومینیوم دارند و سیروس پورموسوی تنها به این دلیل که فریب یکی از نزدیکان هیات مدیره را خورده و با دلال به جلسه مذاکره رفته از لیست گزینه‌ها خارج‌ شده است.

ظهر شنبه رسانه طرفداری خبر داد در اراک زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت رسول خطیبی به نیمکت آلومینیوم به گوش می رسد و به نظر می رسد رسول خطیبی بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت این تیم دارد. در آخرین ساعات شنبه شب نیز مدیرعامل آلومینیوم در تلویزیون محلی استان بدون آن که نامی از خطیبی بیاورد، اعلام کرد سرمربی جدید تیم یکشنبه معرفی می شود. برابر با آخرین اخبار رسیده از اراک، رسول خطیبی در اولین دقایق بامداد امروز به اراک رسیده و اگر اتفاق غیرمنتظره رخ ندهد، ظهر یکشنبه مراسم معارفه او به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک انجام خواهد شد.

گویا طرفین حتی بر سر مسائل مالی نیز به توافق رسیده اند و فقط امضای قرارداد باقی مانده است. گفته می شود مدیرعامل آلومینیوم نتیجه مذاکره های انجام شده در تهران را جمع بندی کرده و روز شنبه به مدیرعامل کارخانه ارائه داده و در نهایت با هماهنگی کارخانه آلومینیوم، رسول خطیبی به عنوان گزینه اصلی انتخاب شده است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا