Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:25:00 GMT

صف سیاه تحویل جنازه در مشهد! +عکس

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۳۸۷۵

صف سیاه تحویل جنازه در مشهد! +عکس

کاربری با بازنشر این ویدئو نوشت: «این ردیف ماشین‌ها، منتظر نوبت بنزین و واکسن کرونا نیستند. برای تحویل تن بی‌جان عزیزانشون به صف شده‌اند.» کاربر دیگری نوشت: «عزیزانی رو که این روزها به خاطر کرونا از دست میدیم به دلیل کم کاری در واردات واکسن توسط برخی مسئولان بوده و به نظر باید قوه قضاییه اونا رو محاکمه کنه تا مرهمی باشه بر داغ مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» کاربری هم نوشت: «کاش مردم هم  این ویدئوها رو ببینن و با رعایت پروتکل ها هم باعث کاهش  تعداد بیمار ها جهت مراجعه به بیمارستان ها بشن و هم به فکر جون خودشون  و اطرافیانشون باشن.»/ خراسان

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مشهد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن علی آبادی جانباز دوران دفاع قدس پیامی را برای خبرآنلاین ارسال کرده است که عینا در این مطلب باز نشر می شود.در پیام علی آبادی خطاب به آن پیرمرد اصفهانی که حاشیه های زیادی را در بازی پرسپولیس و سپاهان رقم زد آمده است:« برادر محترم،آن سربندی که شما بسته ای حرمت دارد،سربند وچفیه از یادگاری های دوران دفاع مقدس است.چه جوانان غیور وبا تعصب که با داشتن این نماد خون پاکشان برزمین ریخته شد تا شاهد تجاوز وحتی توهین دشمن به ناموس وطن،دختران وزنان باعظمت ایران اسلامی نباشند.
اگر نمی‌توانی احساساتت رو کنترل کنی به ورزشگاه نیا .لطف کن دیگه اون سربند رو هم بر پیشانی ات نبند تا مردم را نسبت به این نشان بدبین نکنی.»

در ادامه این پیام آمده است:«در خرمشهر فقط و فقط برای اینکه به جنازه دختر ایرانی بی حرمتی نشود وآن جنازه را از منطقه دشمن برگردانند چندتا از بهترین تکاوران ،جوانان مومن وباغیرت ایران خونشان ریخته شد!!حال پس از گذشت سالها و در این آرامش و امنیت کسی چون تو بیاید به زنان ودختران کشورم توهین کند؟ما شهید ندادیم که خودی ها این بی احترامی ها را به ناموس ایران بکنند. وای برما،مسولان فرهنگی فدراسیون کجا هستند و چرا باچنین افراد هنجارشکنی برخورد نمی‌کنند تا فضای استادیوم‌های برای حضور این قشر فراهم شود؟
البته بگوییم توهین چنین افرادی را باید همان افرادی که در دور و اطراف ایشان بودند باید برخورد می‌کردند.مگه آنها مادر و دختر یاخواهر نداشتند.
البته بگویم نظر من ربطی به رنگ پیراهن تیم‌ها ندارد.طرفدار هر تیم باشد،محکوم است.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903060

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس