Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سپاه امام رضا(ع) با عزمی مثال‌زدنی در حوزه واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهدمقدس ورود کرده و این همت همچنان ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سپاه امام رضا(ع) و نواحی بسیج در خراسان رضوی و مشهدمقدس حضوری پررنگ در جبهه مقابله با کرونا داشته‌اند و آثار و برکات این حضور پررنگ و شایان توجه را باید ظرف هفته‌های آتی به ویژه در حاشیه شهر مشهدمقدس شاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که زنگ خطر موج پنجم ویروس دلتا در مشهد افزایش پیدا کرد توان و همت جهادی نیروی سپاه نیز افزایش و با روحیه‌ای مثال‌زدنی وارد میدان شدند تا زخم عمیق کرونا بر روح شهروندان و آلام آن را کاهش دهند.

در این راستا بلافاصله از سوی سپاه امام رضا(ع) حاشیه شهر مشهد به‌عنوان یکی از نقاط مهم هدف شناسایی و نیروهای مخلص بسیجی وارد میدان شدند و خیلی سریع پایگاه‌های واکسیناسیون در این منطقه راه‌اندازی شد.

تجهیز 90 نقطه جهت واکسیناسیون

به گفته جانشین قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی در مرحله اول 90 نقطه در حاشیه شهر مشهد برای واکسیناسیون بلافاصله تجهیز شد تا عملیات در این زمینه سرعت بگیرد.

سردار مجتبی غفورپور بیان کرد: با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی و علوم پزشکی مشهد، نیروهای بسیجی و سپاه امام رضا(ع) پای کار آمدند و مردم حاشیه شهر مورد توجه قرار گرفتند و تمهیدات خوبی اندیشیده شد و سن واکسیناسیون در حاشیه شهر پائین آورده شد زیرا تراکم و مشاغل خاص را شاهد هستیم و از 40 سال به بالا بحث واکسیناسیون حاشیه شهر آغاز شده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در این حوزه گفت: چند مسجد به صورت نمونه در حاشیه شهر مشهد پای کار آمده و این تعداد در روزهای آینده به 90 مورد می‌رسد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون تجمعی کاشان با همکاری سپاه افتتاح شدتاخت و تاز کرونا در استان اردبیل / جولان کرونا در مراکز واکسیناسیون ‌دومین مرکز واکسیناسیون توسط سپاه پاسداران در غرب کرج راه اندازی می‌شود

واکسیناسیون روزانه 4000 نفر

محسن ذاکریان؛ رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی هم در این زمینه می‌گوید: روزانه بین 3 تا 4 هزار نفر از گروه‌های سنی بالای 40 سال در 8 پایگاه‌ واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد واکسینه می‌شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در این 8 پایگاه واکسیناسیون در مجموع 200 نفر حضور دارند، خاطرنشان کرد: در یک هفته‌ای که این طرح اجرایی شده بالغ بر 20 هزار نفر واکسینه شدند، ضمن اینکه افزایش پایگاه‌ها در برنامه کاری قرار دارد و از ابتدای شهریور ماه و همزمان با روز پزشک 2 پایگاه دیگر هم اضافه می‌شود و مجموع پایگاه‌ها و نیروهای فعال به 10 پایگاه و 250 نفر می‌رسد.

حضور مسئولان ارشد سپاه در مشهد

شرایط خاص مشهد از حیث شیوع کرونا اما سبب شده تا در این ایام مسئولان ارشد سپاه پاسداران از جمله فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس و حاشیه شهر حضور پیدا کنند و از نزدیک بر روند واکسیناسیون در این مناطق نظارت کنند.

همچنین در این ایام بیمارستان 96 تختخوابی شهید نجفی نیز با حضور مسئولان ارشد سپاه پاسداران، استاندار خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد و در این مرکز درمانی که بسیج جامعه پزشکی هم ارائه خدمات دارد کلیه خدمات بستری و سرپایی به بیماران کرونایی از جمله تزریق رمدسیویر صورت می‌پذیرد.

این عزم و اراده همچنان با قوت و قدرت در حاشیه شهر مشهد دنبال می‌شود و امید زیادی وجود دارد که به زودی حاشیه شهر مشهد به عنوان یک پایلوت کشوری مقابله با کرونا شناخته شود.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاشیه شهر مشهد بسیج جامعه پزشکی سپاه امام رضا ع سپاه پاسداران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم