Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با اشاره به حادثه جرثقیل تاور کرین در محوطه یکی از بیمارستان‌های شهر سمنان گفت: ساعت ۱۲:۲۵ حادثه گرفتار شدن کارگر ساختمانی در جرثقیل تاور کرین به سازمان آتش نشانی اعلام و بلافاصله ایستگاه‌های ۲ و یک سازمان آتش نشانی سمنان به همراه ۳ خودرو ۹ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که یک جرثقیل تاور کرین در ارتفاع بیش از ۳۰ متری مشغول به کار قرار داشت که کارگر ۳۰ ساله دچار ضعف و بی حالی شده و توان پایین آمدن را نداشته و با همان حال بین زمین و هوا گرفتار مانده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان در ادامه خاطر نشان کرد: کارگر در همان وضعیت نامتعادل مانده بود، اتش نشانان محل را ایمن سازی کردند و با حضور در بالای این جرثقیل و مهار فرد آسیب دیده بوسیله طناب به سمت نردبان‌های این جرثقیل هدایت کرده و شروع به امداد رسانی کردند.

اسمعیل پور گفت: اتش نشانان موفق شدند این کارگر را به پایین هدایت کرده تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

او در پایان یادآور شد: علی رقم درخواست‌ها و پیگیری‌های مکرر متاسفانه عدم وجود خودروی نردبان دار در سازمان آتش نشانی انجام بعضی از عملیات‌ها را برای همکاران ما در سازمان با مشکل و خطراتی مواجه کرده است

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات سازمان آتش نشانی جرثقیل تاور کرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی