Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

اما واقعا مزیت محصولات اوردینری نسبت به سایر برندهای مشابه چیست؟ پرفروش‎ترین سرم‏های آن برای رفع مشکلات پوستی کدام است؟ چگونه می‏توان آنلاین شاپ معتبر و مطمئن برای خرید محصولات اصل اوردینری پیداکرد؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان همراه ما باشید.


 
اوردینری چیست؟


اوردینری(The Ordinary) یک برند کانادایی است که در سال 2016 تحت نظر کمپانی مادر DECIEM ایجاد شد و در مدت زمان کوتاه به شهرت جهانی دست پیداکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
محصولات این برند با فرمولاسیون ویژه تولید و در ترکیبات آن از باکیفیت‏ترین مواد موثر استفاده می‏شود. مزیت مهم محصولات اوردینری، عدم استفاده از موادشیمیایی مضر و آسیب‎رسان ازجمله پارابن، سولفات، روغنهای معدنی، فرمالدهید و جیوه است.
انواع سرم ‏‏های اوردینری ارزیابی‏های ایمنی سخت‎گیرانه‏ای را پشت سر میگذارند، معمولا وگان هستند و در تولید آن‏ها هیچ تست حیوانی انجام نمی‏شود. به‏همین دلیل The Ordinary یکی از محبوب‎ترین برندهای تولید سرم در جهان لقب گرفته‏است. به‏طوری‏که تنها یک سال بعد از عرضه یعنی در سال 2017، محصولات اوردینری از نظر میزان فروش در کل سال، به برند شماره 1 لوازم بهداشتی آمریکای شمالی تبدیل شد.
محصولات اوردینری در ایران تنها به سرم‏های مختلف محدود نمی‏شود و علاوه‏بر آن محصولات آرایشی پوست نظیر کرم‏پودر، پرایمر و کانسیلر نیز یافت می‎شود. اما معروف‏ترین تولیدات این برند هنوز هم سرم‏های پوستی آن است. به‏دلیل مزیت محصولات اوردینری نسبت به سایر محصولات هم‎رده خود، باید منتظر درخشش بیشتر این نام در سال‏های آینده باشیم.
سرم‏های این برند بسیار غلیظ، سبک، با جذب بالا و کارآمد است و تاثیرگذاری آن‏ها نه صرفا با تست‏های لابراتوار بلکه با آزمایش‏های بالینی به اثبات رسیده‎است. یکی از ویژگی‏های مهم که باعث محبوبیت بالای محصولات اوردینری در ایران می‏شود، قیمت مناسب و منصفانه است که می‏توان به دلایل مختلف نظیر عدم استفاده از بسته‏بندی‏های گران‌قیمت و تمرکز بر کیفیت خود محصول اشاره کرد. این مسئله در کنار رضایت بسیار بالای مصرف‏کنندگان و تنوع محصولات که قادر است مشکلات پوستی مختلف را برطرف ‏کند، پای انواع سرم‏ اوردینری را به روتین افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می‎دهند، بازکرده‎است.
 
 
 
محبوب‎ترین انواع سرم‎ اوردینری در ایران  
در اینجا به تنها چند نمونه از محبوب‎ترین تولیدات برند The Ordinary اشاره می‏کنیم:
 
1-   سرم نیاسینامید اوردینری + زینک
از پرفروش‎ترین سرم های اوردینری در ایران، میتوان به سرم نیاسینامید آن اشاره کرد که تاثیرفوق‏العاده‎ای در برطرف‎کردن جوش و آکنه و ایجاد تعادل چربی در پوست دارد. این سرم که درکنار درمان‏های دارویی به کمک شما می‏آید، ترشح چربی طبیعی سطح پوست (سبوم) را بهبود می‏بخشد.
به‏علاوه، نیاسینامید(ویتامینB3) 10% که نوعی ویتامین محلول در آب است در کنار ماده معدنی زینک 1% قرار می‎گیرد. زینک با جلوگیری از رشد باکتری‏های عامل جوش و کاهش اثر هیستامین‏های پوستی، به جلوگیری از بروز جوش کمک می‏کند.  
2-   سرم پیلینگ و لایه بردار
موثرترین و دوست‏داشتنی‏ترین لایه‏بردار این برند از سری محصولات اوردینری در ایران، سرم پیلینگ قرمزرنگ آن است. این محصول با ظاهر جذاب خود، تمام سلول‏های مرده، جای زخم و اسکار را ازبین می‏برد، منافذ را تمیز و با لکه‏های پوستی مقابله می‏کند. در ترکیبات سرم از AHA30% استفاده می‏شود که یک درصد بالا برای لایه‏برداری از سطح پوست محسوب می‏شود. اوردینری با افزودن BHA2%، پیلینگ پوست را در لایه‏ عمیق‏تر‏ی انجام می‏دهد و به‏این ترتیب با همکاری دو ماده موثر در کنار ترکیبات گیاهی و موثر، یک لایه‏بردار بی‎نظیر را به بازار معرفی کرده‎است.  
3-   سرم هیالورونیک‏اسید+ویتامینB5
یکی از معروفترین محصولات اوردینری در ایران سرم آبرسان این برند است که آن را غنی از هیالورونیک‏اسید خالص و همراه با ویتامینB5 تولید می‏کند. سرم هیالورونیک‏اسید به درون پوست نفوذ می‏کند و با قابلیت جذب بالای آب درون خود، پوست را از دهیدراته‏شدن نجات می‏دهد و آن را پرتر، صاف‏تر و شاداب‏تر نشان می‏دهد.
این اسید به‎طورطبیعی در پوست وجود دارد و با افزایش سن از میزان آن کاسته شده که همین مسئله باعث پیری و بروز خطوط ظریف صورت می‏شود. این محصول از انواع سرم اوردینری، مانند فیلر عمل می‏کند و علاوه بر افزایش استحکام، چین‏وچروک‏های ناشی از کم‏آبی پوست را کاهش می‏دهد. The Ordinary در کنار وزن‏های مولکولی مختلف از اسیدهیالورونیک به‎منظور جذب بهتر به پوست، ویتامینB5 را نیز به ترکیبات اصلی خود اضافه کرده‎است تا یک فرمولاسیون قدرتمند آبرسان برای پوست دهیدراته شما ایجاد ‏کند.
 
4-   سرم کافئین
برای کسانی که از تیرگی و پف دور چشم رنج می‏برند، سرم کافئین اوردینری یک نام آشنا در بین محصولات اوردینری در ایران است. این محصول غنی از آنتی‏اکسیدان، بدون ایجاد تحریک، پوست حساس و ظریف زیر چشم را که در اثر خستگی، بالارفتن سن و عوامل ژنتیکی، شادابی خود را ازدست‏داده‏است، جوان و روشن می‏کند. به‏دلیل وجود کافئین 5% با قدرت جذب بالا به پوست، رگ‎های خونی منقبض و پف این ناحیه ازبین می‎رود.
از طرفی به‏دلیل وجود آنتی‏اکسیدان موجود در برگ چای سبز با نام EGCG، از بروز آسیب‏های ناشی از رادیکالهای آزاد نور خورشید و ایجاد تیرگی نیز جلوگیری می‏کند. به‏این ترتیب این سری از محصولات اوردینری در ایران یک محصول همه‎چیز تمام برای حفظ سلامتی پوست حساس دورچشم شما محسوب می‏شود.
 
5-   سرم آلفا آربوتین+اسیدهیالورونیک
آلفا آربوتین موثرترین نوع آربوتین برای ازبین‏بردن تیرگی، لکه و هایپرپیگمنتیشن پوست است. از آنجایی که اوردینری همیشه قوی‎ترین فرمولاسیون را در محصولات خود بکارمی‏برد، با افزودن هیالورونیک‎اسید، به نفوذ بیشتر آلفاآربوتین به لایه‏های پایین‏تر پوست کمک می‏کند. به‏علاوه با تنظیم دقیق PH محصول، تخریب ماده موثر درون آن را به کمترین میزان ممکن می‎رساند.
به‏این ترتیب افرادی که به‎دنبال یک سرم برای یکنواخت‎کردن رنگ پوست و مبارزه با هایپرپیگمنتیشن آن هستند، این محصول را در روتین پوستی خود قرارداده و از مزیت محصولات اوردینری بهره‎مند می‎شوند.
 
6-   سرم بافه+ پپتید مس
یکی از قدرتمندترین محصولات اوردینری در ایران برای مقابله با پیری پوست، سرم بافه+ پپتید مس این برند است. سرم بافه(بافت) با حضور پپتید که رشته‎های آمینواسیدی است، عملکرد محصول را به حداکثر می‎رساند. این پپتیدها به‎علت اندازه، راحت‎تر جذب پوست می‏شوند و کلاژن‎سازی را در درون پوست تقویت می‏کنند.
 این مدل از انواع سرم اوردینری، بروز پیری پوست را به تعویق می‏اندازد و با نشانه‏های آن مقابله می‏کند. فرمولاسیون بسیار جدید و فناوری بی‎نظیر که باعث عملکرد بالا در کلاژن‎سازی پوست می‏شود، استحکام را به پوست صورت بازمی‏گرداند. خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‏بخشد و عمق چروک‏های سطحی را نیز کاهش می‏دهد.
 
مشاهده تمام محصولات اوردینری  
به دلیل مزیت محصولات اوردینری و تقاضای بالا برای خرید آن، متاسفانه تعداد سرم‏های تقلبی و فیک این برند در بازار بسیار زیاد شده‎است. توجه کنید که محصول خریداری شده شما حتما باید دارای عبارت Made in Canada و حاوی "بچ کد" باشد تا اصالت آن تایید شود.
فروشگاه اینترنتی سوراو که واردکننده مستقیم محصولات اوردینری در ایران است، افتخار دارد که این سرم‏ها را با کمترین قیمت به دست شما برساند. همین‎طور با توجه به تنوع سرم‏های پوستی، قبل از خرید می‏توانید از مشاوره رایگان متخصصان فروشگاه سوراو برای انتخاب موثرترین محصول باتوجه به نیاز پوست خود کمک بگیرید.
 www.suraw.com
 
 

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • تقویت کننده موی مردانه
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است