Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@03:17:37 GMT

صعود والیبال ایران در رده‌ بندی جهانی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۵۹۰۵

صعود والیبال ایران در رده‌ بندی جهانی

تیم ملی والیبال ایران در رده‌بندی فدراسیون جهانی با یک پله صعود در جایگاه یازدهم قرار گرفت

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تیم ملی والیبال ایران که پس از ناکامی و کسب نتایج ضعیف در المپیک 2020 توکیو در مکان دوازدهم رنکینگ جهانی قرار گرفته بود در جدید رده‌بندی فدراسیون جهانی، یک پله صعود کرد.

ایران همچنان 239 امتیاز دارد ولی افت یک پله‌ای والیبال کانادا، ایران را جایگزین این تیم در رده یازدهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن نیز با 252 امتیاز، تیم دهم جهان و همچنان بهترین تیم آسیایی است.

بر اساس، رنکینگ جدید FIVB، تیم‌های ملی برزیل، لهستان، روسیه، فرانسه، آرژانتین، آمریکا، اسلوونی،‌ ایتالیا و صربستان در مکان‌های اول تا نهم جهان هستند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس بازار نقل و انتقالات ایران فقط ساسی مانکن را کم داشت! چرا شیمبا هنوز با استقلال قرارداد امضا نکرده است؟ قرارداد قاسمی نژاد با استقلال ارزان تر از رقم پیشنهادی پرسپولیس! / ادعای یکی از مدیران باشگاه اطرافیان ام باپه خبر دادند؛ حضور فیکس کیلیان برابر رنس خوشحالی هواداران آرسنال از گل چهارم منچسترسیتی!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا