Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جدیدترین گزارش شاپرک نشان می‌دهد در تیرماه امسال 14.55 درصد تعداد تراکنش‌های ابزار کارت خوان فروشگاهی، مبلغ زیر 5 هزار تومان داشته‌اند.
به گزارش آریا؛ بسیاری از مردم در طول شبانه روز از طریق کارتخوان فروشگاهی اقدام به خرید و فروش کالا و خدمات می‌کنند. یکی از آمارهای قابل تأمل که در گزارش اخیر شاپرک قابل مشاهده است، میزان پراکندگی مبلغی تراکنش‌ها از طریق ابزار کارتخوان فروشگاهی به عنوان یکی از سه ابزارهای پذیرش شبکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بر این اساس در گزارش تیرماه شاپرک، ابتدا به تقسیم بندی دامنه مبلغی تراکنش‌های زیر پرداخته شده است؛
1- زیر 50,000 ریال
2- بین 50,001 تا 250,000 ریال
3- بالای 250,000 ریال
 درصد تعداد تراکنش‌ها با استفاده از ابزار کارتخوان
 در ادامه آمار منتشر شده، با اشاره به سهم  4.75 درصدی تراکنش‌های مانده گیری از کل تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی تاکید شده است: در تیرماه امسال، بیشترین تعداد تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی دارای مبلغی بین 50,001 تا 150,000 ریال بوده است.
 همچنین 14.55 درصد تعداد تراکنش‌های ابزار کارت خوان فروشگاهی، مبلغ زیر 50,000 ریال را داشته‌اند. 36 درصد تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی نیز در بازه مبلغی 50,001  تا 250,000 ریال بوده‌اند و در نهایت 44.71 درصد تراکنش‌ها با مبلغ بالای 250,000 ریال انجام گرفته‌اند.
 بیشترین تعداد تراکنش برای کدام بازه مبلغی است؟
 اما در بخش دیگر این گزارش به تعداد تراکنش‌های کارتخوان در بازه‌های بالا، پرداخته است. به گونه‌ای که در تیرماه 1400 تعداد تراکنش‌های با مبلغ زیر 50,000 ریال در ابزار کارتخوان فروشگاهی برابر با 443,833,302 عدد تراکنش بوده است. همچنین تعداد تراکنش‌های با مبلغ بین 50,001 ریال و 250,000 ریال برابر با 1,098,433,551 عدد تراکنش بوده و کل تعداد تراکنش‌های با مبلغ بالای 250,001 ریال برابر با 1,364,354,070 عدد تراکنش می‌باشد. 
نزدیک به 91.73 درصد تراکنش‌های ابزار پذیرش کارتخوان فروشگاهی دارای مبلغ کمتر از 5 میلیون ریال می‌باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارتخوان ابزار کارتخوان فروشگاهی تراکنش های ابزار تعداد تراکنش تعداد تراکنش ها 250 000 ریال 50 000 ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت