Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو منطقه در ایالت اورگن آمریکا خواستار کامیون‌های یخچالدار برای نگهداری اجساد قربانیان ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره، در حالی که تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر رو به افزایش است، مقام‌های رسمی دو منطقه در ایالت اورِگِن خواستار کامیون‌های یخچالدار برای نگهداری از اجساد قربانیان این بحران شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، مقام‌های مناطق تیلاموک و ژوزفین در ایالت اورگن اوایل هفته گذشته خواستار دریافت کامیون‌های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند. روز جمعه یک دستگاه کامیون به منطقه تیلاموک تحویل داده شده است.

امیلی رینگ مدیر اورژانس منطقه ژوزفین در این باره گفت: بیمارستان اصلی این منطقه دیگر ظرفیت نگهداری اجساد قربانیان ناشی از بحران کرونا را ندارد. ظرفیت سایر مکان‌هایی نیز که برای نگهداری اجساد آماده شده بود، پر شده است.

بر اساس آمار‌های رسمی تاکنون ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال تیلاموک واکسینه شده‌اند، ولی این رقم در منطقه ژوزفین به ۵۳ درصد رسیده است.

آمار‌های دانشگاه جانز هاپکینز نشان می‌دهد در مجموع ۵۹ درصد جمعیت ایالت اورگن واکسینه شده‌اند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا اعلام کرده است که روز پنجشنبه بیش از ۲۰۴۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالت اورگن گزارش شده است که این رقم نسبت به ژوئن و جولای با رشد دورقمی روبه‌رو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا در اورگن نگهداری اجساد کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد ایالت اورگن شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا از قطر خواسته است که سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در صورت تداوم مخالفت این جنبش با توافق پیشنهادی آتش‌بس ارایه‌شده از سوی رژیم صهیونیستی، اخراج کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک مقام آگاه اعلام کرده است که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا این پیام را ماه گذشته میلادی به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری خود ارایه کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق گفته‌های ۳ دیپلمات آگاه، مسوولان قطری از ماه‌ها پیش انتظار ارایه چنین درخواستی از سوی ایالات متحده آمریکا را داشته‌اند.

سران سیاسی جنبش حماس از سال ۲۰۱۲ در قطر حضور دارند.

گفتنی است بر خلاف ادعاهای مقامات آمریکایی، این رژیم صهیونیستی است که در روند دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسیران کارشکنی می‌کند و با برقراری آتش‌بس دایم در این باریکه مخالفت می‌ورزد.

کد خبر 6096207

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح